Neosus Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Det går bra att checka in i tvåan! Utan kort! Bästa pt ever!
Fidden Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Jag kan ju tycka att det är bra att dom inte tar kort i tvåan.
Micke H Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Jag kräks lite på folk i allmänhet. All kukmätartävling och skrytande, överkonsumeringen, bristen på acceptans på de som inte följer svenssonsmallen, barnhetsen (obs, inget fel med barn, gillar dom, men att ständigt pracka på andra att det är ett indirekt måste). Blä. Känner ofta för att flytta ut till ett torp i skogen o slippa allt. Om bara folk kunde låta andra leva sina liv ifred utan att ständigt fälla jobbiga kommentarer för att man inte lever det förväntade perfekta livet (som de själva ändå ständigt jämrar sig över). Vill inte ha ett stressigt livspussel. Vill inte gjutas i samma form och följa alla normer bara för att passa in. Är less på det. Var finns vettigt folk. Var kan man IRL bli accepterad och inte dömd. Är bara här i längsta jag funnit det än så länge. Här duger man. 🥰 Sent svar, men...det finns. Det finns sådana människor och människogrupper. Jag har blivit så beroende av sådana människor att jag aldrig kan gå tillbaka till att umgås med ytliga människor som följer mall A för att leva sina liv. Jag ser folk på Facebook posta bilder på gravida magar och spyr nästan. xD
Micke H Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Jag kan ju tycka att det är bra att dom inte tar kort i tvåan. Vår trummis undrade i vilken kanal han skulle koppla in sångarens mick i på PA-bordet. - Kör in den i tvåan, säger han. Och jag garvade så jag knappt kunde prata. xD
Memphis Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Har vi inte redan gjort det? 😄 😄 Sent svar, men...det finns. Det finns sådana människor och människogrupper. Jag har blivit så beroende av sådana människor att jag aldrig kan gå tillbaka till att umgås med ytliga människor som följer mall A för att leva sina liv. Jag ser folk på Facebook posta bilder på gravida magar och spyr nästan. xD ☺️ Nice. Jag flyttar ju nu till en annan stadsdel och där finns väldigt mycket alternativa folk och hipsters, så kanske kan man hitta personer som inte dömer en. Vår trummis undrade i vilken kanal han skulle koppla in sångarens mick i på PA-bordet. - Kör in den i tvåan, säger han. Och jag garvade så jag knappt kunde prata. xD xD
drloop (oregistrerad) Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Memph, vad tror du om lite flipper och Timbuktu på Liseberg i morrn?
Memphis Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Hej Loop! Ska ev. dit så vore absolut trevligt att hänga.
Naymari Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 (redigerat) Memph, vad tror du om lite flipper och Timbuktu på Liseberg i morrn? Liseberg! Det var ett tag sedan! 😱 Redigerat 29 maj 2014 av Naymari
Memphis Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Liseberg! Det var ett tag sedan! 😱 Samma här, är inte mycket för attraktioner xD
Naymari Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Snubben i Food Wishes e jäkligt skön. 😄 https://www.youtube.com/watch?v=n3TjUOr6DHY Hans sätt att gå upp enormt i pitch när han betonar ord får allt att kännas komiskt och absurt. 😱 Samma här, är inte mycket för attraktioner xD whuut. Berg och dal-banor är ju fantastiskt! 😮
Naymari Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Har 2 seminarium kvar nästa vecka. Sen har jag officiellt klarat av mitt första år! 😮
Memphis Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 (redigerat) Hans sätt att gå upp enormt i pitch när han betonar ord får allt att kännas komiskt och absurt. 😱 Japp xD Har 2 seminarium kvar nästa vecka. Sen har jag officiellt klarat av mitt första år! 😮 😮 Gott jobbat Nayman! Redigerat 29 maj 2014 av Memphis
Supergubben (oregistrerad) Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Samma här, är inte mycket för attraktioner xD Jag gillar inte att bli yr i huvet. Jag får bara spy.
Zakyath Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 detta blir nog nästa grej jag köper. lär väl bli i höst dock. kommer bli fattigt i sommar.
Supergubben (oregistrerad) Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 https://www.youtube.com/watch?v=YxAnchmi5ww detta blir nog nästa grej jag köper. lär väl bli i höst dock. kommer bli fattigt i sommar. Inget jobb?
Fidden Postat 30 maj 2014 Postat 30 maj 2014 Skulle egentligen haft helg idag, men det blev jobb istället. Började dagen med 5(!) koppar kaffe för att komma igång, JÄÄÄVLAR vad speedad jag är xD
Recommended Posts