Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Det där var allt bra onödigt. Namnet har jag från mina superkrafter. Jag ber om ursäkt. Det var bara menat som på skoj!
Supergubben (oregistrerad) Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Jag ber om ursäkt. Det var bara menat som på skoj! Vad har du för superkrafter då? Godtages. Jag kan t ex dricka vem som helst under bordet, eller parkbänken för den delen.
slejnard Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Bra med F! Och mp! Och att moderaterna minskade. Dåligt med nazzarna att de dragit in. Usch!!!
slejnard Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Kanske öka historiekunskapen i skolorna och även bland de som inte går skolor. Kaffebönspartiet? 😳
Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Godtages. Jag kan t ex dricka vem som helst under bordet, eller parkbänken för den delen. då var jag inte helt fel ute mao!
Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Kanske öka historiekunskapen i skolorna och även bland de som inte går skolor. Kaffebönspartiet? 😳 jag tror på att jobba hårt med integration. fungerar den väl tror jag i viss mån folk slutar klaga på migration.
Guitar Nilsson Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Om du vill göra en låt nedladdningsbar går du in på editeringssidan för den låten (via den lilla pennsymbolen) och hittar längst ner 3 st "advanced settings". En av dem gör låten nedladdningsbar. Är den nedladdningsbar nu? Jag ändrade nån inställning, men ser inget på min egen sida om nedladdning?
Fidden Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Är den nedladdningsbar nu? Jag ändrade nån inställning, men ser inget på min egen sida om nedladdning? https://soundcloud.com/user7908154/h-kan-nilsson-fattig-bonddr-ng Nej, den är inte nedladdningsbar.
Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Ser ut som att piratpartiet åker ut och att fi kommer in. Det är ju alltid bra. Dessvärre verkar SD få ett par mandat också.
Supergubben (oregistrerad) Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Själv gillar jag inte Gudrun Schyman.
Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 (redigerat) Gillar inte heller gudrun schüman eller att FI har lagt beslag på feminism. Man får inte vara för jämnlikhet utan att hålla med om deras andra politiska åsikter. Antingen är man med dem på alla punkter, eller så är man anti-feminist. Men en mandat tycker jag allt de kan få ha. Redigerat 25 maj 2014 av Zakyath
Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Åkesson är jag inte heller förtjust i. Det tänker jag inte motivera.
Micke H Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Över 7% procent? Seriöst? Kan inte SD flytta till det där landet som inte tar emot invandrare?
Fidden Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Att det är svårt att passa in feminism i en konservativ värdegrund är inte konstigt alls.
Supergubben (oregistrerad) Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 För min del kunde Shyman, Åkesson och den där koleriska moderaten gärna skickas på permanent semester.
Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Att det är svårt att passa in feminism i en konservativ värdegrund är inte konstigt alls. Håller inte med om att man måste hålla sig långt till vänster för att tycka att män och kvinnor har lika värde.
Fidden Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Håller inte med om att man måste hålla sig långt till vänster för att tycka att män och kvinnor har lika värde. Du är som väl är inte ensam, men det är fortfarande större motstånd till förändring på högerflanken. Inom kyrkan var det ju exempelvis länge debatt om kvinnliga präster och abortfrågan är fortfarande på tapeten visar det sig.
Zakyath Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Du är som väl är inte ensam, men det är fortfarande större motstånd till förändring på högerflanken. Inom kyrkan var det ju exempelvis länge debatt om kvinnliga präster och abortfrågan är fortfarande på tapeten visar det sig. Det kan det nog vara. Just kristdemokraterna har jag inte mycket övers till. Jag tror dock att om det blev mer vida accepterat att man kunde vara höger och för jämnställdhet också skulle många av de som förespråkar jämställdhet göra sina röster hörda på högerflanken också. Om det skulle hända att feminism togs på allvar både på vänster och höger sida skulle det nog gå snabbare att nå, än om ett parti långt ut på vänster/högerkanten lyckas hävda ensamrätt på en sådan fråga. Alla som är höger och för jämlikhet kommer ju dra sig för att rösta på FI då. Hade FI varit mer neutralt höger/vänster tror jag att de hade fått fler röster.
Fidden Postat 25 maj 2014 Postat 25 maj 2014 Det kan det nog vara. Just kristdemokraterna har jag inte mycket övers till. Jag tror dock att om det blev mer vida accepterat att man kunde vara höger och för jämnställdhet också skulle många av de som förespråkar jämställdhet göra sina röster hörda på högerflanken också. Om det skulle hända att feminism togs på allvar både på vänster och höger sida skulle det nog gå snabbare att nå, än om ett parti långt ut på vänster/högerkanten lyckas hävda ensamrätt på en sådan fråga. Alla som är höger och för jämlikhet kommer ju dra sig för att rösta på FI då. Hade FI varit mer neutralt höger/vänster tror jag att de hade fått fler röster. Det är väl fritt fram för de där högerfeministerna att ta ett eget initiativ. De får nog dock värva marit paulsen tror jag, annars vet jag inte om det kommer funka.
slejnard Postat 26 maj 2014 Postat 26 maj 2014 Vad betyder det där? Det betyder ja på norrländska! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 26 maj 2014 Postat 26 maj 2014 Godmorgon! 😐 Jobbigt att sova bort en dag såhär. Min sömnstörning ville vara extra allt igår... 😏
Recommended Posts