Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Äcksdee XD

Lyssnade igenom min bunt med Causticlåtar precis. Har rätt många frön till låtar som kan bli hur jävla bra som helst.. Enligt mig.

Men det lär dröja år innan jag blir färdig med de där tio till tolv låtar som jag tänkte sätta ihop till någon sorts samling.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

xD 🥰

Äcksdee XD

Lyssnade igenom min bunt med Causticlåtar precis. Har rätt många frön till låtar som kan bli hur jävla bra som helst.. Enligt mig.

Men det lär dröja år innan jag blir färdig med de där tio till tolv låtar som jag tänkte sätta ihop till någon sorts samling.. 🙂

Jupp, ÄCKSDEE. 🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Äcksdee 😆

Kapat ved jag 😑

Vi hade 29 i skuggan tidigare 😑

Härliga dar!

Stod i kallingar.

Å bandana för å skydda flinten 😑

Samma här med faktiskt. Fast jag kapade inte ved jag fällde träd på min tomt som grannen inte gillade.

Och så hade jag bandana runt joysticken och kallingarna på skallen..

Var lite svalare här med. Bara 28 grabbar i skuggan..

Link to comment
Dela på andra sajter

nej, det gör du inte!

nu har jag lagt upp min lejonlåt här på forumet! det blev slask som attan men ändå. inte varje dag jag gör en låt som innehåller alla delar mellan början av slut så jag slängde upp den ändå 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

öppna mappen, högerklicka på filen, ta "copy public link", se efter så att det inte är å, ä, ö eller andra konstiga tecken i filnamnet, dvs inte åäö.mp3, sen kopierar du den här. frågan är väl snarare vad tusan du gör fel?? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

öppna mappen, högerklicka på filen, ta "copy public link", se efter så att det inte är å, ä, ö eller andra konstiga tecken i filnamnet, dvs inte åäö.mp3, sen kopierar du den här. frågan är väl snarare vad tusan du gör fel?? 😛

Han kanske kör Mac och bara har en musknapp? Eller har Macar två stycken musknappar nufötia? 😮

Tydligen har de inga knappar längre. Ja se då moderna ting... http://www.apple.com/se/magicmouse/

😑

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...