Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Grattis Pico!

Jag har vart i studion med mitt band och spelat in en demo. Två låtar på ungefär tre timmar. Gitarren och trummorna spelade vi in samtidigt. Inga klick, inga overdubs. Live, rått och totalt motsatt till förra skivinspelningen. xD

Postat

Grattis Pico!

Jag har vart i studion med mitt band och spelat in en demo. Två låtar på ungefär tre timmar. Gitarren och trummorna spelade vi in samtidigt. Inga klick, inga overdubs. Live, rått och totalt motsatt till förra skivinspelningen. xD

Tack och ballt!

Inga badbollar heller? 😕

Postat

kul med inspelningar!

själv har jag jobbat! och gått på vernissage! och varit bakis 🙁

nu kikar jag på vad jag ska bränna min kommande lön på.

Postat

Gratulerar eder Pico!

Själv har jag spelat in min polare på trumpet i några timmar idag. Svänger gött va!

El taco, eller hur det nu heter på spanska. xD 😛
Postat

Grattis Pico!

Det är så att man får stånd!

coolt! 🙂

Postat

First Aid Kit är ju faktiskt rätt jävla duktiga. xD

My silver lining som går het på radion nowadays är ju jävla bra.

Postat

First Aid Kit är ju faktiskt rätt jävla duktiga. xD

My silver lining som går het på radion nowadays är ju jävla bra.

Det är ju få saker i denna världen som slår deras skogsversion av den där fleet foxes-låten.

Postat

Jag fryser oroväckande mycket... Pallar fan inte bli sjuk igen alltså, feber varannan vecka går ju tokbort.

Postat

Det är ju få saker i denna världen som slår deras skogsversion av den där fleet foxes-låten.

Mja, inte dumt... minst sagt. xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.