Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Karsten Obarski stod för några av min barndoms favoritlåtar. Author bakom Ultimate Soundtracker som grundlade hela trackerkonceptet.

karsten_obarski.jpg

Postat

Skönt med vilodag 😑

Tänk på helgdagen så du vilar dej! 😏

Postat

Vi hade jubileumsbakelse från Dufvanders i Kristianstad till kaffet. Kristianstad är 400 år i år.

Postat (redigerat)

Snart är jag gammal och gråhårig nog för att göra reklam för Dressmann. En Ernst K i vardande. Har fixat i trädgården hela helgen...

Redigerat av Algotezza
Postat (redigerat)

för att avsluta långhelgen har jag tagit och betalat skatt. nu är glädjen officiellt över.

Plus minus noll liksom. Visste inte ens att det var möjligt ens i sverige att betala skatt för stöldgods...

edit: jag visste inte ens att det ens gick att betala ens skatter ens... ens ens ens ets uts Uts UTS UTS UTS UTS

artworks-000074703566-fzy631-original.jpg

Redigerat av Fidden
Postat

Nätade in deklarationen i lördags. Ska få tillbaka ca 1000 om allt stämmer. Hur ser det ut för er andra? Sista inlämningsdag är idag. 🙂

Postat

Jävla snuva och nyser som ett mongo. Kan man ha gått och blitt pollenallergiker eller liknande, tro? 😏

Postat

Nätade in deklarationen i lördags. Ska få tillbaka ca 1000 om allt stämmer. Hur ser det ut för er andra? Sista inlämningsdag är idag. 🙂

Betalade 8000 igår. Lär inte få tillbaka en krona.

k9 (oregistrerad)
Postat

Får betala 3000kr i kvarskatt... 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.