Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ad-ad-ad-ad-ad-ad-BLOCKER

Jo, var ju lätt justerat men det förvånade mig bara att man brackar på med ett så användarovänligt inslag, liksom.
Annons
Postat

Grattis Micke! Vilka spel på PS4:an nu då?

Postat

har börjat spela i en riktig flum-skala. tonerna jag kör är E (grundton), F#, G, G#, B, C# och D. finns det nåt namn för den? Det känns som en riktig skala, men jag hittade inget när jag sökte på den.

Postat

Ingen kentlåt idag?

Iamamiwhoami-låten var lite trist...

Som tur var kom röyksopp och robyn och räddade dagen.

Postat

Numera falafelhungrig, tack för det 😆

Annars är det nog rätt bra tror jag.

Vad stressar du med nurå? Börjar du bli klar med skolan?

Postat

Numera falafelhungrig, tack för det 😆

Annars är det nog rätt bra tror jag.

Vad stressar du med nurå? Börjar du bli klar med skolan?

😄

Jo precis. En månad kvar tills masteruppsatsen ska lämnas in och så jobbar jag typ 25 % som lärarassistent.

Postat

Tycker Chromecast verkar vara en förbonklat bra grej. 😑

http://www.google.se...ces/chromecast/

Den är sjukt billig.

Kan man styra den att kommunicera med omvärlden på egen hand likt en mediaserver? Eller är den bara mottagare för media från telefon och sådant?

Skulle vilja ha den att göra något som t ex "Visa den här spellistefilen på NAS:en här borta, och gör det utan att strömma data genom den här datorn/telefonen/whatever, för snart stänger jag av datorn och vill fortsätta se filmerna från NAS"

Postat

Grattis och lycka till micke.

the-27-club-unfortunate-drug-overdoses.jpg

Tack. 😱

Grattis Micke! Vilka spel på PS4:an nu då?

Fick med inFamous: Second Son. Funderar på att köpa nya Assassin's Creed som nästa spel. 🙂 Metal Gear Solid verkar ju intressant också, om än något kort.

Tjena Sebbe!

Postat

nu har mitt parish hall-album dykt upp. CDON skickade ett meddelande för någon vecka sen att det kom in till slut trots allt, så jag beställde det 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Grattis!

imorgon ska jag spela in min bluesigaste låt hittills. nu har ni nåt att se fram emot.

😎
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.