Pico Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Ad-ad-ad-ad-ad-ad-BLOCKER Jo, var ju lätt justerat men det förvånade mig bara att man brackar på med ett så användarovänligt inslag, liksom.
Zakyath Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 har börjat spela i en riktig flum-skala. tonerna jag kör är E (grundton), F#, G, G#, B, C# och D. finns det nåt namn för den? Det känns som en riktig skala, men jag hittade inget när jag sökte på den.
Fidden Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Ingen kentlåt idag? Iamamiwhoami-låten var lite trist... Som tur var kom röyksopp och robyn och räddade dagen.
Overkill Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Säga vad man vill om Umeå och dess avkommor, men det här var ju rätt roligt.
Fidden Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Musik känns lite kul igen. Godagens sebbe. Hur står det till?
Overkill Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Gokväll! Det är bra. Lite stressigt. Och just nu falafelmätt. Själv då?
Fidden Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Numera falafelhungrig, tack för det 😆 Annars är det nog rätt bra tror jag. Vad stressar du med nurå? Börjar du bli klar med skolan?
D Vibe Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Tycker Chromecast verkar vara en förbonklat bra grej. 😑 http://www.google.se/intl/sv/chrome/devices/chromecast/
Overkill Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Numera falafelhungrig, tack för det 😆 Annars är det nog rätt bra tror jag. Vad stressar du med nurå? Börjar du bli klar med skolan? 😄 Jo precis. En månad kvar tills masteruppsatsen ska lämnas in och så jobbar jag typ 25 % som lärarassistent.
Linus Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Tycker Chromecast verkar vara en förbonklat bra grej. 😑 http://www.google.se...ces/chromecast/ Den är sjukt billig. Kan man styra den att kommunicera med omvärlden på egen hand likt en mediaserver? Eller är den bara mottagare för media från telefon och sådant? Skulle vilja ha den att göra något som t ex "Visa den här spellistefilen på NAS:en här borta, och gör det utan att strömma data genom den här datorn/telefonen/whatever, för snart stänger jag av datorn och vill fortsätta se filmerna från NAS"
Micke H Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 Grattis och lycka till micke. Tack. 😱 Grattis Micke! Vilka spel på PS4:an nu då? Fick med inFamous: Second Son. Funderar på att köpa nya Assassin's Creed som nästa spel. 🙂 Metal Gear Solid verkar ju intressant också, om än något kort. Tjena Sebbe!
Zakyath Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 nu har mitt parish hall-album dykt upp. CDON skickade ett meddelande för någon vecka sen att det kom in till slut trots allt, så jag beställde det 🙂
Zakyath Postat 28 april 2014 Postat 28 april 2014 imorgon ska jag spela in min bluesigaste låt hittills. nu har ni nåt att se fram emot.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2014 Postat 29 april 2014 Oj! Grattis! imorgon ska jag spela in min bluesigaste låt hittills. nu har ni nåt att se fram emot. 😎
Pico Postat 29 april 2014 Postat 29 april 2014 Säga vad man vill om Umeå och dess avkommor, men det här var ju rätt roligt. https://www.youtube.com/watch?v=_fNp37zFn9Q *slap*
Recommended Posts