Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Ikväll är det funk som gäller.

Litet funk jam.

drloop (oregistrerad)
Postat

Finns många sorters funk. 🙂

Postat

Jag postade några Spotifylänkar i den där remixtråden, men nu är de borttagna. Får man inte ens länka till remixer på Spotify? 😄

Postat

hmmm funk är en ganska specifik genre enligt min åsikt. sen kan man kanske använda det till allt man tycker är svängigt som vissa säger "rock" till allt med elgitarrer. men det tycker jag är fel.

k9 (oregistrerad)
Postat

Men funk är ju vanligt inom många olika genre.

Nice låt dr loop.... 😎 B) 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Oh nej nu var han här igen!!!

😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 :ph34r:

Pål Meander!!

Postat

Hann inte städa wc:na i helgen men rensade i stället avloppet i tvättrummet. Har fixat i trädgården också. I dag formligen exploderade våren här i Lund! 🙂 :) 🙂

Postat

Tack, Slej-Zak. ☺️ Jag har fått nytt örngott, ny akffekopp samt...ETT FUCKING PLAYSTATION4!!!! 😄 Jag tror aldrig jag älskat min flickvän mer än jag gör nu. <3

Postat

Tack, Slej-Zak. ☺️ Jag har fått nytt örngott, ny akffekopp samt...ETT FUCKING PLAYSTATION4!!!! 😄 Jag tror aldrig jag älskat min flickvän mer än jag gör nu. <3

Fan alltså, grattis på rej! 😄 PS4 är inte dumt. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.