Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nu har cdon fått in det där parish hall-albumet de inte fick förut 😮 tog å beställde det. de hade sänkt priset från 170 till 120 också

Postat (redigerat)

Kent - Skogarna

Fantastisk!

Redigerat av D Vibe
Postat

kul att det släpper ny musik. väntar på fields of the nephilims nya album själv. tyckte jag hörde något om att de var i studion. de har inte släppt nåt sen 2005 🙁

Postat

Kent - Skogarna

Fantastisk!

Faktiskt. Lite besviken på förra låten, men detta var riktigt bra.

IN OTHER NEWS;

Jag är nu färdig med beskärningen av det gamla äppelträdet på trädgården. Fick köpa en såndär lång stav med en avknipsare i änden och ett snöre som man drar i, för att få tag i de sista grenarna över pergolan. Kände mig som gandalf när jag gick hem från clas ohlson.

1373469687_cultures-escape-bulgaria-gandalf-you-shall-not-pass.jpg

Postat

skogarna påminner förresten lite om "dancing on my own" med robyn. Då tänker jag alltså på den gateade tremolosynthen.

k9 (oregistrerad)
Postat

nu dök facit för tentan upp. jag klarade den!

Kul grattis som fan!!
k9 (oregistrerad)
Postat

Jaha! Då får man byta forum nu då.. massa moderat reklam ju!! 😠 :angry: 😠 :angry: 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Inte på brädan?

Postat

jag såg visserligen en ny reklamcontainer mellan ett par inlägg idag (reklamen i sig var dock blockad), men jag adblockade den manuellt så nu är allt som det ska igen.

Postat

jag såg visserligen en ny reklamcontainer mellan ett par inlägg idag (reklamen i sig var dock blockad), men jag adblockade den manuellt så nu är allt som det ska igen.

koreanclap.gif

/ Nordkorea 😉

Postat

Morn farters! 😮

Min morgon började vid kl 5.45. Här har det hunnits med morgonkaffe och två gånger förmiddagskaffe. 😱
k9 (oregistrerad)
Postat

Farter våt som från himlen när,

helgat vare ditt gödsel

nederbörd utan dess like.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.