D Vibe Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 Mitt favoritavsnitt med Snurre Sprätt 😄 Lite synd att det bästa är före orkesterdelen av episoden, och som är bortklippt här. Det är när Snurre Sprätt spelar tuba. Fniss 😛
Naymari Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 MIDI is awesome. MIDI Är coolt. Vet ni vad MIDI står för, utan att googla? Jag lärde mig det för typ ett halvår sedan, aldrig tänkt att det står för något innan.
Zakyath Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 Undrar när SadamJR tänker komma tillbaks hit igen. Han borde ju kunna registrera en ny användare i ett annat namn bara. Vore kul om han gjorde det, så att jag har någon som dissar mig lite lagom här igen. Zak gav mig en rolig pik om att jag gubbade mig i en tråd iofs, i det sammanhanget så var det roligt. 😛 sadam får dessvärre aldrig komma tillbaka hit igen...
Zakyath Postat 23 april 2014 Postat 23 april 2014 han har dock åkt på två varningar än så länge på flashback 😆
D Vibe Postat 24 april 2014 Postat 24 april 2014 MIDI Är coolt. Vet ni vad MIDI står för, utan att googla? Jag lärde mig det för typ ett halvår sedan, aldrig tänkt att det står för något innan. Musical Instrument Digital Interface 😑 Har inte Googlat.
Micke H Postat 24 april 2014 Postat 24 april 2014 MIDI Är coolt. Vet ni vad MIDI står för, utan att googla? Jag lärde mig det för typ ett halvår sedan, aldrig tänkt att det står för något innan. Gissning utan att googla: Music Instrument/Interface...Something Interface? Musical Instrument Digital Interface. Ganska nära ändå.
slejnard Postat 24 april 2014 Postat 24 april 2014 På trekvart e d e helg e de!!! 😑 fick erbjudande om att hoppa in i coverband på lördag. orkar dock inte åka till övertorneå 😑 he långt...
Zakyath Postat 24 april 2014 Postat 24 april 2014 Ja långt vill man ju inte åka! Nu ska jag få min statistiktenta avklarad! Hoppas jag...
Algotezza Postat 24 april 2014 Postat 24 april 2014 (redigerat) Remember Fall 1971 Hoc est Poc est Black Magic Woman Instant karma means constant dharma Sanatana Dharma Santana Abraxas Black Magic Woman Abraxas AbraCaDabra Santana Karma Caravanserai Constant dharma means instant karma Redigerat 24 april 2014 av Algotezza
Algotezza Postat 25 april 2014 Postat 25 april 2014 nu dök facit för tentan upp. jag klarade den! Grattis! 🙂😆😄 Finns ingen skönare känsla när man inte varit riktigt säker om man klarat en tenta eller ej... Minns den som igår - det var ett tag sen jag lästa på högskola, fast inte så länge sen ändå, kanske, för Creative Writing Project var jag klar med i januari 2010...
Algotezza Postat 25 april 2014 Postat 25 april 2014 Remember Fall 1971 Hoc est Poc est Black Magic Woman Instant karma means constant dharma Sanatana Dharma Santana Abraxas Black Magic Woman Abraxas AbraCaDabra Santana Karma Caravanserai Constant dharma means instant karma Inspirationskälla - en Gunnar Ekelöfdikt O non sens non sentiens non dissentiens indesinenter terque quaterque pluries vox vel abracadabra Abraxas abrasax Sats motsats slutsats som blir sats igen Meningslöst. Overkligt. Meningslöst. Och spindlarna spinner i tysta natten sitt nät och syrsorna filar
slejnard Postat 25 april 2014 Postat 25 april 2014 Grattis zak! Nu e de helg, dvälj en älg! 😮 Kaffe 😑
Algotezza Postat 25 april 2014 Postat 25 april 2014 (redigerat) Fredag! Torsdagar och fredagar sköter jag kaffeautomaten på jobbet. Unnar mej ofta ett par extrakoppar för då vet jag att "apparaten" är välskött. Fredag betyder även WC-städning. Allt kul på en gång. 😏 Kollade ni förresten hyllningen till Beatles i helgen - 50 år sedan de gästade Ed Sullivan show? Redigerat 25 april 2014 av Algotezza
Recommended Posts