Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

pluggar statistik nu inför en omtenta. fy fan. sitter och funderar över varför P(3 ≤ X < 6) = P(X ≤ 5) - P(X ≤ 2)

utan konkurrens den tristaste pagetoppern i längstas historia..

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat
😛 Beklagar PTn.. 😆
Postat

nu har jag löst det för övrigt. antar att ni inte är intresserade av förklaringen 😆 var inte så avancerat, blir bara dimmig i skallen av alla siffror och tecken.

drloop (oregistrerad)
Postat

Äh, jag fortsatte på den här låten istället.

Nu skall det skrivas text.

drloop (oregistrerad)
Postat

TG77 är en En Yamaha DX7 på steroider.

Du vet en som kan låta så här:

😉

Postat (redigerat)

Vilken lyx! Är det nåt slags keyboard?

En ljudmodul i rackform. Samma som Neosus SY77 fast utan klaviatur och diskdrive...

Som Loop säger, dx7 på steroider.

Stereoider 😛

Redigerat av D Vibe
Postat

En bra demo på sy77 här

En grej till som tg77 saknar i jämförelse med sy77 är sequencer.. Känns ju dock som en rätt onödig funktion för mig 😉

Postat

har vart off nu.. varvar påskfirande med statistikplugg 😮 snart e påsken över å då får jag varva statistik med juridikplugg istället... lär väl bli aktiv här igen framåt nästa helg 😏

drloop (oregistrerad)
Postat
har vart off nu.. varvar påskfirande med statistikplugg

Vad kostar em statistikplugg? Fiinns den som VST?

Postat

Vad kostar em statistikplugg? Fiinns den som VST?

Q9BwETl.gif
  • Gilla 1
Postat

har vart off nu.. varvar påskfirande med statistikplugg 😮 snart e påsken över å då får jag varva statistik med juridikplugg istället... lär väl bli aktiv här igen framåt nästa helg 😏

You can do eet! Själv kör vi textskrivande på hårt schema. Kul!

Postat
textskrivande
Vers- eller refrängtext?

Ha ha ha.

😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.