Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Om man trycker in 3 mandelkubbar i käften och säger "riskaka" så får man det du bygger dina låtar på? 😄

Nu blire akffe... önskar jag hade mandelkubbar.

Precis!

Annons
Postat

ni har inte tröttnat på slask va? tänkte lite bongo-trummor och ett wah-wah-solo på denna

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag håller på att försöka göra klart den på riktigt. Kommer inte på nåt bra så den får vara på bongolesiska så länge.

Postat

Låt det ta sin tid 😄 lejonlåten skrev sig själv på under en timme.. förra texten jag höll på med kändes svår att skriva, så bestämde mig för att göra nå enkelt 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu gör jag en ny låt bara för det.

k9 (oregistrerad)
Postat

Låter lite Stones Drloop 😎

drloop (oregistrerad)
Postat

Låter lite Stones Drloop 😎

Kanske det, beror väl på dom snestämda gurorna. 😉

Nytt för ikväll tack vare Zak.

Postat

Ska ägna den en lyssning när jag kommer hem!

Postat

Ahh men guuuud! White men can't jump på TV4 Komedi dårå, det var länge sen. Måste se! xD

Oj, glömde! 😏
k9 (oregistrerad)
Postat

😛

God morgon! En massa koppar kärlek vill jag ha just nu. 🥰 :wub: 🥰

Postat

Pfft. Ner påstade ni ejenglien en ugla sennast? DÅRLIGT AV ERA!

🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Magisk länkning...

😆
Postat

spännande ☺️ skulle vilja vara duktigare på att göra massa såna där ambiens-isch-ljud själv. funderar på att göra en låt någon dag när jag använder elgura för att göra massa sånt med sån där liten box man sätter framför strängarna, feedback å volymratten. mest för skojs skull, måste ha mer prominent rytm å melodi för å lyssna på grejer 😮

drloop (oregistrerad)
Postat

Nope men är mycket intresserad av ämnet. Läser lite runt beslutsfattande och underlag för beslut, mycket statistik kan det bli.

drloop (oregistrerad)
Postat

Tror jag skall försöka köra en svensk poplåt idag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.