k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 har du nånting emot negrer? eller är du bara okunnig om vad ordet betyder? eller du köper bara billiga poäng i brist på att kunna diskutera sakligt om det du påstår i denna tråden? vad kallar du dom? ja vilka syftade jag på? afrikaner - vilka är det? alla som bor i afrika? så du använder inte heller ordet arab? du verkar förväxla neger med det amerikanska skällsordet nigger
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Två lysande kommentarer som jag tror borde raderas med tanke på de hårdare riktlinjerna som forat har.
Neosus Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Så varför censurerades din signatur då isåfall? Om neger inte är ett skällsord? Hehe! 🙂
Micke H Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Jag orkar verkligen inte med den typen av inlägg. Dessa jäkla medvetet provocerande motfrågor som inte driver diskussionen någonstans annat än att driva in din motståndare i försvarsställning så att han själv slipper ta ställning. Stor anledning till att jag inte pallar med vanliga forumet här. Den som beter sig så borde få en varning för att han inte bidrar i diskussionen och en varning för att han använder det ordet.
Neosus Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Jag orkar verkligen inte med den typen av inlägg. Dessa jäkla medvetet provocerande motfrågor som inte driver diskussionen någonstans annat än att driva in din motståndare i försvarsställning så att han själv slipper ta ställning. Stor anledning till att jag inte pallar med vanliga forumet här. Den som beter sig så borde få en varning för att han inte bidrar i diskussionen och en varning för att han använder det ordet. Japp! Och den som kommer och ifrågasätter och stampar ner foten blir utslängd och alla trollen kan fortsätta med sin jargong.
slejnard Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 BajsNödigHet 😑 Japp! Och den som kommer och ifrågasätter och stampar ner foten blir utslängd och alla trollen kan fortsätta med sin jargong. Håller med!
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Jag tog bort det ordet själv. Det var inget tvång alls. Eftersom folk reagerar negativt på negativa ord och därför oftast bara reagerar på ordet och missar budskapet, så valde jag att ta bort det. 🙂 Antar att man kanske inte vill att de som söker på ordet ska få träffar på forumet iofs. Jag orkar verkligen inte med den typen av inlägg. Dessa jäkla medvetet provocerande motfrågor som inte driver diskussionen någonstans annat än att driva in din motståndare i försvarsställning så att han själv slipper ta ställning. Stor anledning till att jag inte pallar med vanliga forumet här. Den som beter sig så borde få en varning för att han inte bidrar i diskussionen och en varning för att han använder det ordet. Syftar du på mig eller Demonen där? 😐 Jaha! 😄
Micke H Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Oj, inte alls på dig. 🙂 Helt och hållet på originalinlägget.
Neosus Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Jag tog bort det ordet själv. Det var inget tvång alls. Eftersom folk reagerar negativt på negativa ord och därför oftast bara reagerar på ordet och missar budskapet, så valde jag att ta bort det. 🙂 Antar att man kanske inte vill att de som söker på ordet ska få träffar på forumet iofs. Jo det är bra! Man ska va snäll! Men ordet neger finns ju kvar på forumet ändå iom originalinlägget.. 🤪 Oj, inte alls på dig. 🙂 Helt och hållet på originalinlägget. Precis!
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Förstod det när jag läste ditt inlägg igen. Vet inte varför jag blev osäker på vem du menade... my bad! 😛
Neosus Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Usch. Jag håller på med ett arbetsprov inför ett nytt jobb jag sökt. Är nervöst. xD Jag håller tummarna!
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Men det är ju så det diskuteras överallt just nu. Till och med politikerna använder samma metod.
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 http://www.youtube.com/watch?v=L_3qD5j_lUQ Hahaha! Så jävla dålig, och rolig! 😆
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Usch. Jag håller på med ett arbetsprov inför ett nytt jobb jag sökt. Är nervöst. xD Att vara nervös är ju ett sundhetstecken i vissa fall. Vad är det för jobb du sökt, om man får vara nyfiken?
Micke H Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Att vara nervös är ju ett sundhetstecken i vissa fall. Vad är det för jobb du sökt, om man får vara nyfiken? Rent krasst kan man säga att jag inte är direkt supernöjd med hur förhållandena är på min nuvarande arbetsplats, så jag har sökt mig vidare som programmerare till ett annat företag.
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Rent krasst kan man säga att jag inte är direkt supernöjd med hur förhållandena är på min nuvarande arbetsplats, så jag har sökt mig vidare som programmerare till ett annat företag. Go get it! 😄
Micke H Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 😄 Jag var på intervju förra veckan. Efter det så bad dom mig om att göra det här arbetsprovet och sen ska vi träffas på torsdag och diskutera resultatet.
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 Alla är tydligen kritiker nu för tiden. Till och med katten lägger sig i.. .
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 (redigerat) Jobbigt! Jag är jätte hungrig och ingen lagar mat åt mig... Redigerat 13 april 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 13 april 2014 Postat 13 april 2014 tycker att det är någon annans tur att se till att jag får mat idag...
Recommended Posts