Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

har du nånting emot negrer?

eller är du bara okunnig om vad ordet betyder?

eller du köper bara billiga poäng i brist på att kunna diskutera sakligt om det du påstår i denna tråden?

vad kallar du dom?

ja vilka syftade jag på?

afrikaner - vilka är det?

alla som bor i afrika?

så du använder inte heller ordet arab?

du verkar förväxla neger med det amerikanska skällsordet nigger

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Två lysande kommentarer som jag tror borde raderas med tanke på de hårdare riktlinjerna som forat har.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag orkar verkligen inte med den typen av inlägg. Dessa jäkla medvetet provocerande motfrågor som inte driver diskussionen någonstans annat än att driva in din motståndare i försvarsställning så att han själv slipper ta ställning.

Stor anledning till att jag inte pallar med vanliga forumet här. Den som beter sig så borde få en varning för att han inte bidrar i diskussionen och en varning för att han använder det ordet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag orkar verkligen inte med den typen av inlägg. Dessa jäkla medvetet provocerande motfrågor som inte driver diskussionen någonstans annat än att driva in din motståndare i försvarsställning så att han själv slipper ta ställning.

Stor anledning till att jag inte pallar med vanliga forumet här. Den som beter sig så borde få en varning för att han inte bidrar i diskussionen och en varning för att han använder det ordet.

Japp! Och den som kommer och ifrågasätter och stampar ner foten blir utslängd och alla trollen kan fortsätta med sin jargong.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag tog bort det ordet själv. Det var inget tvång alls. Eftersom folk reagerar negativt på negativa ord och därför oftast bara reagerar på ordet och missar budskapet, så valde jag att ta bort det. 🙂

Antar att man kanske inte vill att de som söker på ordet ska få träffar på forumet iofs.

Jag orkar verkligen inte med den typen av inlägg. Dessa jäkla medvetet provocerande motfrågor som inte driver diskussionen någonstans annat än att driva in din motståndare i försvarsställning så att han själv slipper ta ställning.

Stor anledning till att jag inte pallar med vanliga forumet här. Den som beter sig så borde få en varning för att han inte bidrar i diskussionen och en varning för att han använder det ordet.

Syftar du på mig eller Demonen där? 😐

Jaha! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tog bort det ordet själv. Det var inget tvång alls. Eftersom folk reagerar negativt på negativa ord och därför oftast bara reagerar på ordet och missar budskapet, så valde jag att ta bort det. 🙂

Antar att man kanske inte vill att de som söker på ordet ska få träffar på forumet iofs.

Jo det är bra! Man ska va snäll! Men ordet neger finns ju kvar på forumet ändå iom originalinlägget.. 🤪

Oj, inte alls på dig. 🙂 Helt och hållet på originalinlägget.

Precis!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Förstod det när jag läste ditt inlägg igen. Vet inte varför jag blev osäker på vem du menade... my bad! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Men det är ju så det diskuteras överallt just nu. Till och med politikerna använder samma metod.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Usch. Jag håller på med ett arbetsprov inför ett nytt jobb jag sökt. Är nervöst. xD

Att vara nervös är ju ett sundhetstecken i vissa fall. Vad är det för jobb du sökt, om man får vara nyfiken?
Link to comment
Dela på andra sajter

Att vara nervös är ju ett sundhetstecken i vissa fall. Vad är det för jobb du sökt, om man får vara nyfiken?

Rent krasst kan man säga att jag inte är direkt supernöjd med hur förhållandena är på min nuvarande arbetsplats, så jag har sökt mig vidare som programmerare till ett annat företag.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Rent krasst kan man säga att jag inte är direkt supernöjd med hur förhållandena är på min nuvarande arbetsplats, så jag har sökt mig vidare som programmerare till ett annat företag.

Go get it! 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jobbigt! Jag är jätte hungrig och ingen lagar mat åt mig...

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...