Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Har en period med sömnstörningar nu igen. Funderar på att gå och lägga mig nu. Men jag borde göra en massa innan jag sover.

Problemet är bara att jag får mina mardrömmar om jag somnar nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska på begravning på torsdag nästa vecka, i Umeå. Blir ett stycke att flyga. Det är min favvomorbror som dött. Han hade både alzheimer och cancer. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack.

Ska dock bli intressant att kolla Umeå. Och möta en kusin som är över fyrtio som jag aldrig träffat - och hans storebrorsa som jag mötte senast för tjugo år sen... och så träffa min moster med...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tack.

Ska dock bli intressant att kolla Umeå. Och möta en kusin som är över fyrtio som jag aldrig träffat - och hans storebrorsa som jag mötte senast för tjugo år sen... och så träffa min moster med...

Jo det låter ju som att det kan vara något gott som kommer ur det onda. Men jag förstår att det känns tungt ändå. 🙁
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Ligger otroligt mycket sanning i den där kortfilmen (om man ser ända till slutet för att fatta poängen).

Nåja, lite mer lättsamt videoklipp.. Fast jag tycker lite synd om katten i den här 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fucking lol dårå. xD

Efter att ha sovit bara typ 3-4 timmar per natt i, uhm... jag vet inte hur många nätter, så antar jag att jag var trött vid 5 i morse. Jag var upp och tog mig en kopp kaffe och ett par mackor men gick sen tebax te sängen, det gick bara inte.

Stiger upp nu dårå och ser att jag fucking smörat snusdosan. xD

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Men fucking lol dårå. xD

Efter att ha sovit bara typ 3-4 timmar per natt i, uhm... jag vet inte hur många nätter, så antar jag att jag var trött vid 5 i morse. Jag var upp och tog mig en kopp kaffe och ett par mackor men gick sen tebax te sängen, det gick bara inte.

Stiger upp nu dårå och ser att jag fucking smörat snusdosan. xD

Själv har jag inte kunnat somna på 36 timmar snart.. 😠

Haha! Gott med smör på snuset? 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nääää Norrbotten 😆

Öhm jo det är klart. Du sa ju att det bara var 5 mil dit för dig iofs... haha! 😊
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jobbigt att ha ett öra i gommen... 😱

Eller mina hundar har ju ofta det iofs. Fast grisöron då..

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...