Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Det räckte med en text tydligen 😉

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Fick ett förslag i ett PM som jag tror att jag ska nappa på.... 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Va kul nu blir du rik!

Har just beställt från thomann

Hundra spelningar på lokalradio, det blir några miljoner va? :rolleyes:

Hoppas på att slå polarn som fick 400 från stim på ett demo han gjorde, haha. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag gillade ju också, men skrev så för att jag bara gillar det jag gillar och inte gillar bara för att vara snäll... men de 500 kr jag fick för att gilla JaMa var en bra motivation det med. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Fast jag gillar ju JaMa, som ni redan vet... vad krångligt jag gör det för mig nu då... 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Funderar på att avveckla min studio helt nu. Så många jag känner har ju ändå ställen jag får låna om jag vill. Kanske skulle skaffa mera mjukvara och bara skriva musik istället. Det är ju egentligen det jag tycker är kul. Spelningar har ju aldrig varit min pryl, egentligen..

k9 (oregistrerad)
Postat

Jagg G.Nilsson är ju grym ju. Lite fel gener för mig, men jag vågar rekomendera honom om ändå på FB 😉

Postat

Va kul! Själv vill jag köpa nån OD, en fuzz å en harmonizer... Till å börja med 😮 men det får nog vänta bra länge. Har spenderat mer pengar än jag har det senaste året. Målet i år är försöka återställa sparkontot till vad det var innan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.