Zakyath Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Hoppas det. Mått skit på senare tid vilket jag själv knutet till att jag sitter ganska mycket och äter mycket skit. Hoppas det hjälper. jåh kroppen mår ofta bra av att man sköter den! själv tänkte jag låta hälsan hälsa hem efter jag läst det här: http://guardianlv.com/2014/01/ageing-successfully-reversed-in-mice-human-trials-to-begin-next/
Zakyath Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Trycker du strängarna för hårt zak 😮 kanske det 😮 på min ackegura måste man iaf ta i ganska mycket.. knappt att jag orkar benda en ton 😆 för övrigt har jag blivit med in-ear-lurar nu, akg blev det ☺️
Zakyath Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 jåh! tog nyss en kopp kaffe å satte på lite BÖC såatte nu ska det pluggas lite innan middagen 😮
Naymari Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 för övrigt har jag blivit med in-ear-lurar nu, akg blev det ☺️ Hur är dom?
Zakyath Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 tycker de är bra för 350 kr. Lite starkare i basen och lite svagare i diskanten så hade de varit perfekta. Men det funkar bra för min musik. Modern popmusik kanske hade eventuellt blivit jobbig då sådan ofta har väldigt stark diskant och förlitar sig på ordentlig basåtergivning för tyngd. Men det är bara en spekulation ☺️
slejnard Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Blir te å C hunger games catching fire 😑 Eller det blir inte te men till 😳
pjocke (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Jag har köpt Kina-PA idag minsann. Men jag har inte fått mitt konto borttaget har jag inte. Det är fint tycker jag att man själv kan få bestämma om ens konto ska vara kvar eller inte tycker jag!!!
drloop (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 (redigerat) Fick hem en ny gadget idag. Provade lite, borde lira gura lite mer seriöst känner jag. Vad tycks? Låter det lika gött som jag inbillar mig? Redigerat 4 april 2014 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 (redigerat) Gjorde ett ljudmoln istället. Rätt in från mikrofonsimulatorn i förstärkaren, inga effekter eller EQ. EDIT BORT!!!!! Redigerat 4 april 2014 av drloop
pjocke (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 En annan lite ball grej är att jag får 57 lax tillbaka på skatten xD
pjocke (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Woho! JA VISST! Oavkortat till extraamortering av lånet jag fick ta för att kunna sälja huset, så snart har jag bara 100 lax kvar att betala tillbaka... 😄 Trodde aldrig det skulle kunna kännas "meh" att ha pissat bort en dryg halvmiljon på inget 🙂
slejnard Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Filmen var bra! Väntar på finalfilmen då 😮 Gott med tusentals laxar pjocke!
pjocke (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 Filmen var bra! Väntar på finalfilmen då 😮 Finalfilmerna. Sista boken blir två. En i höst, en hösten 2015...
drloop (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 (redigerat) Det här kan bli nåt, tyvärr sover delar av familjen så kan inte ta i med sången. Får bli på söndag! knastext, men det känns som jag är på rätt väg. Redigerat 4 april 2014 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 v2 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Naymari Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 En annan lite ball grej är att jag får 57 lax tillbaka på skatten xD Fyfan. Här satt jag och var lycklig över 5 hela laxar! Kan inte lyssna tam drloop, men låter antagligen gött. Brukar göra det 🙂
Zakyath Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 låter bra! tycker dock guran är lite stökig i botten!
drloop (oregistrerad) Postat 4 april 2014 Postat 4 april 2014 (redigerat) låter bra! tycker dock guran är lite stökig i botten! Gött! 🙂 Det är bara ett snabbprov. Inte färdig mix. Så jag får nog jobba lite med EQ här och där. Nu är det bara rätt in från Valveking Microheaden. Redigerat 4 april 2014 av drloop
Algotezza Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Här är spotifylänken till mitt senaste album, From Another Point of YOU, med kosmiska vibbar: http://open.spotify.com/album/0d4nEm0NkLpoqVfhb38hhK
slejnard Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Finalfilmerna. Sista boken blir två. En i höst, en hösten 2015... Ålrajt. Spennande 🙂 Vi drar till Piteå idag 😑
Micke H Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 Jag vaknade upp imorse av ett pipande ljud. Det återkom varje minut. Jag fick för mig att det förflyttade sig i lägenheten så jag blev helt övertygad om att jag fått in något slags skadedjur. Det visade sig vara brandvarnaren. xD Jag har tagit ner den men jag får fan inte upp den för att byta batteri! Hur fan öppnar jag skiten?
drloop (oregistrerad) Postat 5 april 2014 Postat 5 april 2014 har du nån refräng på g till låten också ? Tänkte den skulle mala på, men någon slags refräng blir blir det. Nu llåter det så här. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts