Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Ahhhh! Vad ska jag lyssna på nu? Blev för många valmöjligheter... 😱 :ph34r:

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har det flyttat in en liten kissekatt här. 🙂 Han är nyfiken men otroligt rädd och försiktig.

Vill också ha en kisse . Men jag tror inte att en kisse vill ha mina hundar iofs.. 😏
k9 (oregistrerad)
Postat

Nyfiken och försiktig är just vad en katt ska vara när den flyttar så det låter bra det. 🥰

Postat

dra på mesa boogien på max så blir kissen glad

Den står i repan, som tur är för honom. xD

Nyfiken och försiktig är just vad en katt ska vara när den flyttar så det låter bra det. 🥰

Mmm, han gömde sig i början och då skrek han och var rädd. Sen smög han fram och började nosa och upptäckte att det inte var så läskigt ändå. xD

Postat

jag drömde att jag skaffade en katt för några veckor sen. när jag vaknade insåg jag att jag inte vill ha en katt. jag har haft många väldigt insiktsinducerande drömmar på sistone.

Postat

Hello!

Nu har det flyttat in en liten kissekatt här. 🙂 Han är nyfiken men otroligt rädd och försiktig.

jag drömde att jag skaffade en katt för några veckor sen. när jag vaknade insåg jag att jag inte vill ha en katt. jag har haft många väldigt insiktsinducerande drömmar på sistone.

På tal om katter blev katten som bodde hos mina föräldrar under min uppväxt avlivad idag. Trist, men det var för kattens eget bästa. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Tråkigt Nay 🙁

Men det är ju baksidan med att ha djur. Fast det är ändå värt att ha dem. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

trist 🙁

179174_10200897069856606_893343718_n.jpg

kul!

Haha! Skrattar fortfarande när jag bara tänker på den kommentaren. Blev ju så sjukt när han sa så mitt i debatten.. 😆 :lol: 😆
Postat

Haha! Skrattar fortfarande när jag bara tänker på den kommentaren. Blev ju så sjukt när han sa så mitt i debatten.. 😆 :lol: 😆

Omg, var det där en riktig kommentar? xD Finns det på YouTube?

k9 (oregistrerad)
Postat

Omg, var det där en riktig kommentar? xD Finns det på YouTube?

Ja det är från agendas partiledardebatt.
k9 (oregistrerad)
Postat

Det sägs en massa roliga saker i dess debatter, men detta tar priset tycker jag. Brukar alltid följa partiledardebatterna som sänds på TV.

Postat (redigerat)

God deg i tråden. Ett tag sen jag tittade in här. Har varit mycket med jobb och extraknäck på senaste tiden, dricka kaffe, skura das(s)en och så. Mycket extraknäck kräver att man borstar gaddarna noga och ofta. 😏

Och så har jag ett nytt album på iTunes med mina konstigaste låtar, From an Eternal Point of YOU. Egen label nu: Algotezza Sounds and Pictures.

Lyssnar man på låtarna riktigt djupt och länge tror jag man kommer i ett annat medvetandetillstånd. Det gör jag var gång.

Fixat via distrokid - mycket användarvänligt och effektivt.

https://itunes.apple...d854242223?uo=4

Redigerat av Algotezza
Postat

En av fördelarna med att vi alltid har haft katt är att våra barn inte blivit det minsta allergiska.

"Hellre lite skit i hörnorna än ett rent helvete", brukar man säja...

k9 (oregistrerad)
Postat

En av fördelarna med att vi alltid har haft katt är att våra barn inte blivit det minsta allergiska.

"Hellre lite skit i hörnorna än ett rent helvete", brukar man säja...

Ja se bara på mjölkbönderna i alperna. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

God deg i tråden. Ett tag sen jag tittade in här. Har varit mycket med jobb och extraknäck på senaste tiden, dricka kaffe, skura das(s)en och så. Mycket extraknäck kräver att man borstar gaddarna noga och ofta. 😏

Och så har jag ett nytt album på iTunes med mina konstigaste låtar, From an Eternal Point of YOU. Egen label nu: Algotezza Sounds and Pictures.

Lyssnar man på låtarna riktigt djupt och länge tror jag man kommer i ett annat medvetandetillstånd. Det gör jag var gång.

Fixat via distrokid - mycket användarvänligt och effektivt.

https://itunes.apple...d854242223?uo=4

Nice! Kan inte lyssna på Itunes dock..
k9 (oregistrerad)
Postat

Lite tråkigt att jag bara har två av mina tre hundar hemma nu. Eftersom gammeltiken löper så får pappahund inte vara hemma just nu. 😐

Postat

Nice! Kan inte lyssna på Itunes dock..

Tackar! Kommer även på Spotify o några ställen till men tar bara lite längre tid att få nya album dit...

Lite tråkigt att jag bara har två av mina tre hundar hemma nu. Eftersom gammeltiken löper så får pappahund inte vara hemma just nu. 😐

Inget nöjesliv för Daddy Dog?

Postat

10152579_10152139176416840_1488676249_n.jpg

Hahaha, vore bättre om de inte syntes i iskuberna!
k9 (oregistrerad)
Postat

Tackar! Kommer även på Spotify o några ställen till men tar bara lite längre tid att få nya album dit...

Inget nöjesliv för Daddy Dog?

Nice igen!

Tiken är tio år nu så det är inte så bra om det blir valpar. Hon är förmodligen frisk nog att klara det, men jag vill inte riskera varken henne eller valparna.

Kexchoklad!

Twix här.

10152579_10152139176416840_1488676249_n.jpg

Haha! Ny fattade jag varför det var roligt... 😊😄
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.