Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Nu har det flyttat in en liten kissekatt här. 🙂 Han är nyfiken men otroligt rädd och försiktig.

Vill också ha en kisse . Men jag tror inte att en kisse vill ha mina hundar iofs.. 😏
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nyfiken och försiktig är just vad en katt ska vara när den flyttar så det låter bra det. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

dra på mesa boogien på max så blir kissen glad

Den står i repan, som tur är för honom. xD

Nyfiken och försiktig är just vad en katt ska vara när den flyttar så det låter bra det. 🥰

Mmm, han gömde sig i början och då skrek han och var rädd. Sen smög han fram och började nosa och upptäckte att det inte var så läskigt ändå. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Hello!

Nu har det flyttat in en liten kissekatt här. 🙂 Han är nyfiken men otroligt rädd och försiktig.

jag drömde att jag skaffade en katt för några veckor sen. när jag vaknade insåg jag att jag inte vill ha en katt. jag har haft många väldigt insiktsinducerande drömmar på sistone.

På tal om katter blev katten som bodde hos mina föräldrar under min uppväxt avlivad idag. Trist, men det var för kattens eget bästa. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tråkigt Nay 🙁

Men det är ju baksidan med att ha djur. Fast det är ändå värt att ha dem. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

trist 🙁

179174_10200897069856606_893343718_n.jpg

kul!

Haha! Skrattar fortfarande när jag bara tänker på den kommentaren. Blev ju så sjukt när han sa så mitt i debatten.. 😆 :lol: 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Skrattar fortfarande när jag bara tänker på den kommentaren. Blev ju så sjukt när han sa så mitt i debatten.. 😆 :lol: 😆

Omg, var det där en riktig kommentar? xD Finns det på YouTube?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Omg, var det där en riktig kommentar? xD Finns det på YouTube?

Ja det är från agendas partiledardebatt.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det sägs en massa roliga saker i dess debatter, men detta tar priset tycker jag. Brukar alltid följa partiledardebatterna som sänds på TV.

Link to comment
Dela på andra sajter

God deg i tråden. Ett tag sen jag tittade in här. Har varit mycket med jobb och extraknäck på senaste tiden, dricka kaffe, skura das(s)en och så. Mycket extraknäck kräver att man borstar gaddarna noga och ofta. 😏

Och så har jag ett nytt album på iTunes med mina konstigaste låtar, From an Eternal Point of YOU. Egen label nu: Algotezza Sounds and Pictures.

Lyssnar man på låtarna riktigt djupt och länge tror jag man kommer i ett annat medvetandetillstånd. Det gör jag var gång.

Fixat via distrokid - mycket användarvänligt och effektivt.

https://itunes.apple...d854242223?uo=4

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Nyfiken och försiktig är just vad en katt ska vara när den flyttar så det låter bra det. 🥰

En av fördelarna med att vi alltid har haft katt är att våra barn inte blivit det minsta allergiska.

"Hellre lite skit i hörnorna än ett rent helvete", brukar man säja...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

En av fördelarna med att vi alltid har haft katt är att våra barn inte blivit det minsta allergiska.

"Hellre lite skit i hörnorna än ett rent helvete", brukar man säja...

Ja se bara på mjölkbönderna i alperna. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

God deg i tråden. Ett tag sen jag tittade in här. Har varit mycket med jobb och extraknäck på senaste tiden, dricka kaffe, skura das(s)en och så. Mycket extraknäck kräver att man borstar gaddarna noga och ofta. 😏

Och så har jag ett nytt album på iTunes med mina konstigaste låtar, From an Eternal Point of YOU. Egen label nu: Algotezza Sounds and Pictures.

Lyssnar man på låtarna riktigt djupt och länge tror jag man kommer i ett annat medvetandetillstånd. Det gör jag var gång.

Fixat via distrokid - mycket användarvänligt och effektivt.

https://itunes.apple...d854242223?uo=4

Nice! Kan inte lyssna på Itunes dock..
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Lite tråkigt att jag bara har två av mina tre hundar hemma nu. Eftersom gammeltiken löper så får pappahund inte vara hemma just nu. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice! Kan inte lyssna på Itunes dock..

Tackar! Kommer även på Spotify o några ställen till men tar bara lite längre tid att få nya album dit...

Lite tråkigt att jag bara har två av mina tre hundar hemma nu. Eftersom gammeltiken löper så får pappahund inte vara hemma just nu. 😐

Inget nöjesliv för Daddy Dog?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tackar! Kommer även på Spotify o några ställen till men tar bara lite längre tid att få nya album dit...

Inget nöjesliv för Daddy Dog?

Nice igen!

Tiken är tio år nu så det är inte så bra om det blir valpar. Hon är förmodligen frisk nog att klara det, men jag vill inte riskera varken henne eller valparna.

Kexchoklad!

Twix här.

10152579_10152139176416840_1488676249_n.jpg

Haha! Ny fattade jag varför det var roligt... 😊😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...