Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hemma!

For förbi MAX i Piteå på hemvägen ☺️

Kommer de någonvart med återuppbyggandet?

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

När kommer ezx-versionen? 😉

😄
k9 (oregistrerad)
Postat

Nä det går våldsamt segt 😮

Typ baracker nu. ☺️

Alla band soundcheckade å fått mat i magen

Fick inte du någon mat då? 😐
drloop (oregistrerad)
Postat

Ingen sundcheck på Max iallafall...

k9 (oregistrerad)
Postat

Osså ställer man om klockan och sånt dårå...

Tack! Tänkte skriva att alla min gör det automatiskt, men jag har ju två som inte gör det. Vilket jag kom på innan jag ljög, alltså. 🙂
Postat

Nu har sommardäcken åkt på. Pust. Blev lite varmt..

Postat

jag sommardäckade i fredags. vaknade i ett hav av prydnadsgrus som jag hade spridit ut över hela sovrummet på ett väldigt vackert sätt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Har skaffat årets första myggbett redan.

Postat

En kopp - Life is peaceful there

En kopp - In the open air

En kopp - Where the skies are blue

En kopp - This is what we're gonna do

drloop (oregistrerad)
Postat

Höjde tempot på en låt från 126 bpm till 131 bpm. Jädrar ett sånt drag det blev. Varför tänkte jag inte på det förrän nu?

k9 (oregistrerad)
Postat

16 grader varmt inne nu.... gissa om jag glömde stänga balkongdörren när jag gick ner i källaren... tur att jag holler mig varm genom att jaga mygg här inne nu då.

k9 (oregistrerad)
Postat

Grillen e tänd! 😑

Haha! Jag hade bestämt med en polare att vi skulle käka på sibyllas uteservering, men ångrade mig när jag gick förbi minst tio hus där de grillade.. 😐
Postat

Höjde tempot på en låt från 126 bpm till 131 bpm. Jädrar ett sånt drag det blev. Varför tänkte jag inte på det förrän nu?

Fortsätt till 133.333 nu då 🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.