Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Vill bara förtydliga att jag inte är bitter på hur folk röstar... jag kan dock var en smula bitter på hur respektlösa en del partier är. Sjukt tungt att vara collateral damage i längden.

jag tycker moderaterna har gjort väldigt mycket bra men på alltför stor bekostnad av vissa. jag funderar på att rösta på ett parti som ligger under 4%-spärren till valet.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Användare Rockdemon. Åsyftar hans nick på en rockdemo i bestämd form eller är det monstret som användaren tänker på?

Förövrigt så är inte forumet det samma utan SJR 🙁

Blev han bannad? 😳😱🙁 :( 😠
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det var den... men jag kan inte hjälpa att tänka vidare. Dvs; "Det skall löna sig att arbeta... den som är arbetslös eller sjuk skall bestraffas!".

Den som tror att jag överdriver är antingen anställd eller tokjävla korkad. </utförsäkrad sate>

Favorit i repris!

😛post-59-0-35225700-1329933896_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vill bara förtydliga att jag inte är bitter på hur folk röstar... jag kan dock var en smula bitter på hur respektlösa en del partier är. Sjukt tungt att vara collateral damage i längden.

Men skulle folk rösta rätt så..... 😏

😑

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Grahn är ju "bara" avstängd till den 2:a. Men han har tydligen planer på att lägga ner längstandet ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

FI 😕

😛 Tänkte ju också skriva det... Ninja uberdeluxe med extra allt! 😠 :angry:
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Märks att jag inte skrivit här på några dagar nu... tenderar lätt till att överkompensera då. 😊😊😊😊😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kommer göra dubbla gigs på 1a maj!

Å dubbla PT 😮

Har du gått på den billiga? 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Cool!

Köpte btw ett digitalpiano idag! Ska få det hemlevererat. Lite svårt när man enbart äger en cykel 🙂

Dyrt som in i h-vete. Men det är det värt!

E98EA7435A0F4468BF75CDCE4AB34952_12001.jpg

Det var den jag testade som kändes mest välbalanserad. Och den är ju en skitsnygg möbel.

Fortfarande nöjd med den? 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

K9: vad var det för rack elgrej du länkade till för några veckor sedan när jag pratade om elstörningar och dylikt från min förstärkare? Försökte söka igenom tråden men hittade inget.

Du hade den själv, har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...