Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Här haru lite jazz - eller jazz-fusion som går begripa sig på.

https://www.youtube.com/watch?v=danAY7zuZBU

Tror banne mig inte det finns någon artist eller band jag gillar mer än Mike Stern. Toksåld sen -95 eller något sånt, vilket tyvärr var senast han uppträdde i Umeå, mig veterligen. (Obs, inte pga mitt "fan-skap" dårå... hans icke-uppdykande i staden är helt orelaterat till min beundran.) 😄

Åh han var ju nice ju. Gillade inte honom när jag såg honom live back in the days.. konstigt.

Steve Morse var min husgud då iofs. Tyckte nog att Pertucci lät bra mycket bättre efter att ha spelat G3 med Morse också.

k9 (oregistrerad)
Postat

Lite kul att Morse spelar så mycket med ton och volymrattarna på gitarren med. 😎

There ya go... mina tre husgudar.. Mike Stern, Steve Morse och John Petrucci. I rätt ordning och allt. xD

Haha! 😄
k9 (oregistrerad)
Postat

Detta var en CD som snurrade många varv hos mig med:

k9 (oregistrerad)
Postat

Nej har inte sett den. .. tack för tipset!

Postat (redigerat)

Användare Rockdemon. Åsyftar hans nick på en rockdemo i bestämd form eller är det monstret som användaren tänker på?

Förövrigt så är inte forumet det samma utan SJR 🙁

Redigerat av D Vibe
Postat

Jag funderar på att byta nick till: "gnatt... ZzZZzzzzZzzz!" Eller så kastar jag bara in handduken och säger godnatt!

Postat

Ahh, nu trillade skatte-femman (där delar av den egentligen inte är skatt pga att jag arbetar) ned. Låt oss fucking bestraffa de sjuka och arbetslösa!! 😠

Postat

Det var den... men jag kan inte hjälpa att tänka vidare. Dvs; "Det skall löna sig att arbeta... den som är arbetslös eller sjuk skall bestraffas!".

Den som tror att jag överdriver är antingen anställd eller tokjävla korkad. </utförsäkrad sate>

Postat

Socialdemokraterna har sjukt många fel... Moderaterna är fucking evil! Fredrik Reinfeldt är en sympatisk vargjävel i årtusendets fårakläder.

Postat

Vill bara förtydliga att jag inte är bitter på hur folk röstar... jag kan dock var en smula bitter på hur respektlösa en del partier är. Sjukt tungt att vara collateral damage i längden.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.