Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det slår mig nu att vi förmodligen har olika inlägg överst på sidorna eftersom jag ser bortplockade inlägg också. Så jag är halvvägs ner på sidan...

Postat

Jag köpte ett antal påsar kaffebönor på Starbucks. Kassören gjorde sitt bästa för att kallprata.

-Jaha, du gillar mörkrost?

-...jo, och du säljer den? Yay!

Postat

har rakat mig nu för första gången på 4 månader 😮 blandade känslor över det här

Ingen före/efterbild? 🙁

Postat

Ingen före/efterbild? 🙁

Förebild? xD

Om man anser att han föregår med gott exempel och rakar sig? 😉

Postat (redigerat)

Någon som vet var man kan få tag i multikabel utan pålödda kontakter? gärna i metervara.

Thomann hade, nvm..

Redigerat av Naymari
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Orkar nog inte läsa i kapp nu. Skummade igenom det mesta, men har ju inte läst på några dagar nu. Sedan storbråket var. 🙂

Missat något jag bör veta? 😐

Postat

Lyssnar du på Grimes med, Fidden? Påminner en del om varann.

Tänkte svara nej, men sen hörde jag låten "genesis" och insåg att jag lyssnat på det där vid något tillfälle. Kan inte komma på när, men den är ju ett par år gammal så jag har ju haft tid på mig att glömma bort allt utom musiken. 😄

Postat

har ni semester hela bunten 😕😳

Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester.
Postat
Missat något jag bör veta? 😐

Picos serverrum är förmodligen lättantändligt. I alla fall löper det risk att det brinner där.

Postat

Snart. Har varit kompledig i dryga två veckor och vid månadsskiftet går det över i semester.

Härligt då har du mer tid för längstah 😄

Härligt då har du mer tid för längstah 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Picos serverrum är förmodligen lättantändligt. I alla fall löper det risk att det brinner där.

Har han kort stubin? 😲

😛

k9 (oregistrerad)
Postat
😮😆 :lol:
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.