Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Guitar Nilsson har gått förbi mig i antal inlägg. https://www.studio.se/index.php?app=members&module=list&max_results=20&sort_key=posts&sort_order=desc&filter=ALL
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Stureplansgruppen söker lajvare att jobba gratis. Det gick inte helt som de tänkt sig.
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Ja, så märkligt när HBO drar in multum multum multum på Game of Thrones och Stureplansgruppen driver Berns/Spy Bar/White Room/Gutekällaren/Push etc.
Fidden Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 (redigerat) Vem är denna sebastian utbult som dyker upp överallt? Är han känd eller nåt? Han är vän med två oberoende grupperingar av mina facebookvänner och föreslås även vara min vän hela tiden 🤪 Med tanke på namnet borde han mest rimligt vara vän med någon av mina jönköpingspolare (eftersom han bör vara en släkting till den jättekristna sångaren roland utbult), men nääää. edit: ja alltså, han dök ju upp även i game of thrones-event-bilden som linus postade 😱 Redigerat 23 mars 2014 av Fidden
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Med tanke på namnet borde han mest rimligt vara vän med någon av mina jönköpingspolare (eftersom han bör vara en släkting till den jättekristna sångaren roland utbult), men nääää.Eftersom Utbult är en stor släkt (med ursprung i Göteborg och inte Jönköping) är kopplingen till Roland inte jättetrolig även om släktbanden är mer eller mindre långdragna.http://www.oosf.se/publikationer/artiklar/50-utbult Finns det någon som heter Inskruv i efternamn? Det hade väl varit fint att föra samman Inskruv och Utbult?
Fidden Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Eftersom Utbult är en stor släkt (med ursprung i Göteborg och inte Jönköping) är kopplingen till Roland inte jättetrolig även om släktbanden är mer eller mindre långdragna. http://www.oosf.se/p...iklar/50-utbult Finns det någon som heter Inskruv i efternamn? Det hade väl varit fint att föra samman Inskruv och Utbult? kopplingen låg mer i frikyrkorörelsen än i geografin, även om jönköping och göteborg är ganska tätt kopplade. Innan LHC och växjö kom upp i elitserien liknades exempelvis HV-Frölunda med ett derby, märkligt nog.
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Förstår, fast om man googlar honom är det inte mycket som doftar troende. Kaffe?
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 [flygvärdinna]Kaffe? Te? Kaffe? Te? Te? Kaffe? Kaffe?[/flygvärdinna]
Micke H Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Så lite arbete hade krävts för att den skulle blivit seamless. 🙁
Zakyath Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Förstå läxhjälpspasset avklarat 😮 gick banne mej bra!
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Så lite arbete hade krävts för att den skulle blivit seamless. 🙁 🙁
Fidden Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 där har vi min nya bakgrundsgif till mobilen tjitt, det hade jag aldrig klarat av. mobilen hade flugit i väggen på nolltid 😆
Zakyath Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 tänkte ta mig en kaffe. köpa en pizza på det. sen ta en kaffe igen. det är vad man kallar hållbar utveckling.
Recommended Posts