slejnard Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Fyra muggar hittills idag! Härligt med PT åxå. En fulländad dag 🙂
Pico Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 På ICA har dom såna där tv-skärmar vid kassan där det rullar korta nyheter. Tyckte det var lite småroligt när det var en nyhet med rubriken "Kämpar för plats i damtvåan". Men det tyckte nog inte Pico för han svarade inte på mitt sms om det. 😏 Men, orka smsa mig på privata luren när jag jobbar. Hyfsad risk att jag missar det då. - OMG, det brinner i serverrummet! - Vänta, skall bara svara på Killis sms. 😛
Overkill Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Men, orka smsa mig på privata luren när jag jobbar. Hyfsad risk att jag missar det då. - OMG, det brinner i serverrummet! - Vänta, skall bara svara på Killis sms. 😛 Skyl dig själv!
D Vibe Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Händer det ofta att det brinner i ert serverrum? xD Varje dag! .. eller vänta nu.. Jag har inget serverrum 😛
Pico Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Händer det ofta att det brinner i ert serverrum? xD Bara när killis smsar... ett rent helvete att förklara det för chefen! 😆
Fidden Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Blir nån fiskgryta idag? 😳 Jag vet faktiskt inte, men det vore ju både lite kul och ganska tragiskt på samma gång. Själv ska jag bli russin när jag blir stor
Zakyath Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 åh, nån har bett om bilder på min gamla gretsch, kanske kan få den såld ändå ☺️
Zakyath Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 japp! kolla på history channel så får du se! aliens var de också ☺️
slejnard Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Jag vet faktiskt inte, men det vore ju både lite kul och ganska tragiskt på samma gång. Själv ska jag bli russin när jag blir stor 😆 Smakade riktigt gott! 🙂
Zakyath Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 köpte en plastflöjt. nu hatar mina grannar mig ännu mer ☺️
Linus Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 köpte en plastflöjt. nu hatar mina grannar mig ännu mer ☺️ Påminner mig om en vits. "Min granne ringde på min dörr inatt. Verkar nästan sjukt att ringa på när klockan var nästan tre på natten. Tur i oturen så var jag ändå uppe och övade trummor."
Linus Postat 21 mars 2014 Postat 21 mars 2014 Missade att Mord i paradiset börjat igen. Otroligt lättsmält tv-deckare, lite Morden i Midsomer fast i karibien. Hittade avsnitten jag missat på nätet (no really?) som tur var... Beklagar att PT inte blev roligare än såhär.
Recommended Posts