Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På ICA har dom såna där tv-skärmar vid kassan där det rullar korta nyheter. Tyckte det var lite småroligt när det var en nyhet med rubriken "Kämpar för plats i damtvåan". Men det tyckte nog inte Pico för han svarade inte på mitt sms om det. 😏

Men, orka smsa mig på privata luren när jag jobbar. Hyfsad risk att jag missar det då.

- OMG, det brinner i serverrummet!

- Vänta, skall bara svara på Killis sms.

😛

Postat

Men, orka smsa mig på privata luren när jag jobbar. Hyfsad risk att jag missar det då.

- OMG, det brinner i serverrummet!

- Vänta, skall bara svara på Killis sms.

😛

Skyl dig själv!

Postat

Händer det ofta att det brinner i ert serverrum? xD

Varje dag!

.. eller vänta nu.. Jag har inget serverrum 😛

Postat

Händer det ofta att det brinner i ert serverrum? xD

Bara när killis smsar... ett rent helvete att förklara det för chefen! 😆
Postat

Blir nån fiskgryta idag? 😳

Jag vet faktiskt inte, men det vore ju både lite kul och ganska tragiskt på samma gång. Själv ska jag bli russin när jag blir stor

Postat

köpte en plastflöjt. nu hatar mina grannar mig ännu mer ☺️

Påminner mig om en vits.

"Min granne ringde på min dörr inatt. Verkar nästan sjukt att ringa på när klockan var nästan tre på natten. Tur i oturen så var jag ändå uppe och övade trummor."

Postat

Missade att Mord i paradiset börjat igen. Otroligt lättsmält tv-deckare, lite Morden i Midsomer fast i karibien.

Hittade avsnitten jag missat på nätet (no really?) som tur var...

Beklagar att PT inte blev roligare än såhär.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.