Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Hur var föreläsningen Naymari?

Gson kändes väldigt oförberedd. Men allmänheten verkade gilla honom mest då han är tv-kändis.

Bobby Ljunggren och Fredrik thomander var definitivt bättre och betydligt intressantare att lyssna på.

Mycket prat om låtskrivande och produktion, samt lite om hur man ska agera inom branschen. Kul som attan!

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

😛

.. Min pojk hade hittat en "cool" sten på förskolan idag, som han upptäckte att det gick att "rita" på marken med (vilket innebar att han helt enkelt ristade märken på marken). När jag höll på att spänna fast min dotter i sin bilbarnstol så hörde jag min sons röst från andra sidan; "pappa, jag har ritat på bilen".

Obs! Helt sann historia. Är iaf glad att han inte "ritade" på någon annans bil..

xD
Link to comment
Dela på andra sajter

4 grader varmt ute, himlen spricker upp och solen lyser... man blir alldeles munter och nöjd. Så givetvis vänder det på några minuter, temperaturen sjunker och det börjar toksnöa. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

4 grader varmt ute, himlen spricker upp och solen lyser... man blir alldeles munter och nöjd. Så givetvis vänder det på några minuter, temperaturen sjunker och det börjar toksnöa. 😏

"FLYTTA SÖDERUT! TEEEEAMWORK!"

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som känner till något bra ställe som säljer plastmuttrar och plastskruvar/bultar i dimension m3 och m4? Behöver inte vara långa, utan typ 10-20 mm..

Har köpt från Conrad tidigare, men känns lite drygt med postorder för bara det...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket prat om låtskrivande och produktion, samt lite om hur man ska agera inom branschen. Kul som attan!

vi väntar på dina anteckningar ☺️

😛
Link to comment
Dela på andra sajter

*grovt skämt censurerat pga nybliven regelmedvetenhet*

På ICA har dom såna där tv-skärmar vid kassan där det rullar korta nyheter. Tyckte det var lite småroligt när det var en nyhet med rubriken "Kämpar för plats i damtvåan". Men det tyckte nog inte Pico för han svarade inte på mitt sms om det. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...