Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

som det ser ut nu verkar sadam vara ute för gott. glöm inte säga hej till honom ibland på grannforumet! hoppas neos konto inte blev borttaget och han kommer tillbaka.

Vilket är grannforumet? Var - hur hittar man det?

Link to comment
Dela på andra sajter

såpass!

kontakta admin vid strul ☺️

Vi får se hur det går...

😳 :blink: 😳

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är astrött. Finns det lite kaffe så jag klarar mig en stund? Höll på att somna medan jag nattade barnen.

...jag menar AKFFE!

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

.. Min pojk hade hittat en "cool" sten på förskolan idag, som han upptäckte att det gick att "rita" på marken med (vilket innebar att han helt enkelt ristade märken på marken). När jag höll på att spänna fast min dotter i sin bilbarnstol så hörde jag min sons röst från andra sidan; "pappa, jag har ritat på bilen".

Obs! Helt sann historia. Är iaf glad att han inte "ritade" på någon annans bil..

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

.. Min pojk hade hittat en "cool" sten på förskolan idag, som han upptäckte att det gick att "rita" på marken med (vilket innebar att han helt enkelt ristade märken på marken). När jag höll på att spänna fast min dotter i sin bilbarnstol så hörde jag min sons röst från andra sidan; "pappa, jag har ritat på bilen".

Obs! Helt sann historia. Är iaf glad att han inte "ritade" på någon annans bil..

Ouch! Jag tyckte det var jobbigt nog när min dotter rispade/ritade med bläckpenna på den vita strukturtapeten här.
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag skall hålla en workshop imorgon om moln. Vågar man köra keynote i iCloud från en webbrowser tro? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket animationer och annat grafiskt krävande?

Keynote går inte så fort i en webbläsare, speciellt om det är en annan webbläsare än Safari.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag kör enkla grejer utan animationer. Animationer brukar inte göra sig så bra när man måste dela med sig i tex PDF eller annat. Provade nyss, funkar, men tar tid att starta presentationen. Tror jag kör i iPaden för säkerhetens skull.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...