Zakyath Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Varför skulle han det? Nog finns det väl andra som isåfall behöver ta och vakta käften lite extra? 😠 jåh, jag håller med. men d e inte jag som bestämmer vilka som får stanna och blir utkastade 😕 Jag bara skojade och åsyftade lite skämtsamt ett svar jag fick på ett liknande inlägg igår. Jag gillar KMFDM. Eller gillar och gillar, men ibland så. såpass ☺️
Zakyath Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Jag mår iofs betydligt bättre nu, men snäll vete fan. Mängder av anmälningar har tydligen gjorts, enligt stålbröst. jag tror det ena ger det andra lite grand
Neosus Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Dom går på den som har mest anmälningar utan att tänka sig för vad det egentligen handlar om... JåH! 😑
Guitar Nilsson Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 (redigerat) Han tycker att jag ska sluta skriva här med anledning av mitt psykbryt här för ett tag sen när jag skrev en massa dumheter. Det tycker inte jag. Vet inte om det bara är ett förslag eller om åtgärder kommer att vidtas. Äh vaddå. Lite bryt har man väl ibland. Det glöms väl ganska snart. Det finns väl de som är mkt värre. Tex såna som länkar till Hep Stars covers Redigerat 18 mars 2014 av Guitar Nilsson
SadamJR Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Jag bara skojade och åsyftade lite skämtsamt ett svar jag fick på ett liknande inlägg igår. Jag gillar KMFDM. Eller gillar och gillar, men ibland så. Huvudsaken är att du inte är bitter.
SadamJR Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Det som hände där berodde på rätt speciella omständigheter. Annars har det väl inte vatt nåt speciellt jidder på 2 år, Jag skriver lite annorlunda nu. Vi får väl se vad det blir.
Neosus Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Så är det med detta forum och så kommer det alltid vara! 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Skumt! Min elräkning har varit baklänges två månade i rad nu. Fick 389 kr förra månaden och från denna så har 89kr som jag får tillgodo på nästa... 😳🤪😕
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Va bra! 😄 Nu vart ja mätt! 🤪 Ja e åsso mätt! 😐 Åt för mycket igen.. 😱
pjocke (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Skumt! Min elräkning har varit baklänges två månade i rad nu. Fick 389 kr förra månaden och från denna så har 89kr som jag får tillgodo på nästa... 😳🤪😕 Hörru snillet. 389 baklänges är 983, inte -89. 😳😊☺️
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Hörru snillet. 389 baklänges är 983, inte -89. 😳😊☺️ Haha! Fick sitta och räkna länge innan jag fattade vad du menade... 😛 Trodde det var en siffergåta du hittade där... 😊
SadamJR Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Stålbröst ligger på. Det är väl lika bra att tacka för den här tiden, och så får vi se hur det blir.
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Stålbröst ligger på. Det är väl lika bra att tacka för den här tiden, och så får vi se hur det blir. Vad? Vem? Vart? 😕🙁😠 :angry:
Pico Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Fick just en skum irc-flashback på grund av det drama som tydligen verkar pågå här nurå... så jag bjuder på den här. https://www.youtube.com/watch?v=PfioTwxLvHw
SadamJR Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Vad? Vem? Vart? 😕🙁😠 :angry: Det handlar fortfarande att han vill ha bort mej från studio forum. Han pratar om att jag ska ha fått en sista varning osv. Det där hände för över två år sen, men jag minns det inte på det sättet. Det jag minns var att jag blev avstängd i två veckor efter en massa jidder med en moderator. Nån sista varning kommer jag inte ihåg. Bara att vänta och se.
Zakyath Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 annars hoppas jag vi ser SadamSR registrera sig inom en snar framtid
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Det handlar fortfarande att han vill ha bort mej från studio forum. Han pratar om att jag ska ha fått en sista varning osv. Det där hände för över två år sen, men jag minns det inte på det sättet. Det jag minns var att jag blev avstängd i två veckor efter en massa jidder med en moderator. Nån sista varning kommer jag inte ihåg. Bara att vänta och se. Tråkigt! 😠🙁
SadamJR Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 annars hoppas jag vi ser SadamSR registrera sig inom en snar framtid Det går väl inte om man inte byter sånt där nummer tror jag.
Recommended Posts