SadamJR Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Äre nått på teven ikväll? 😑 Vetenskapens värld, musketörerna och sleepy hollow.
Neosus Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Fast Lenas resor i tvåan kan vara kul ändå.. Ska titta och se. 😑 Vetenskapens värld, musketörerna och sleepy hollow. Ja det kan va kul! Musketörerna alltså!
Neosus Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Ja vetenskapens värld i tvåan kan vara kul oxå! En del kul i tvåan ändå ikväll! Kul! 😑
SadamJR Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Sleepy hollow är lite småkul, men man ska nog se det från första avsnittet.
Neosus Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Ja det kan va kul! Ska ge det en chans sedan! På viaplay!
k9 (oregistrerad) Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Idag gick jag med min rullator och handlade. Första gången. Hur kändes det då? 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Vetenskapens värld, musketörerna och sleepy hollow. Jag fuskar så jag har redan sett Trött Ihålig... Riktigt bra faktiskt. 😎
k9 (oregistrerad) Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 Ja det kan va kul! Ska ge det en chans sedan! På viaplay! Där kollar jag med på det. Tycker varannat avsnitt är bra, typ.
Zakyath Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 nu skrev tim sköld på sin fb att han släpper ett soloalbum om en månad ☺️ kul nyhet!
SadamJR Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 nu skrev tim sköld på sin fb att han släpper ett soloalbum om en månad ☺️ kul nyhet! Vem är det?
Zakyath Postat 17 mars 2014 Postat 17 mars 2014 han har spelat med shotgun messiah, kmfdm, skrivit ett par album åt marilyn manson osv. troligtvis sveriges största namn inom industriell rock
SadamJR Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 Kanske lyssnar imorrn. Funderar på att koppla in ljudjortet och högtalarna. Det är så jävla bökigt bara.
Zakyath Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 någon gång ska du göra det. ju tidigare du gör det, desto mer tid har du att njuta av det.
SadamJR Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 någon gång ska du göra det. ju tidigare du gör det, desto mer tid har du att njuta av det. Innan jag dör, eller? Har ett kombinerat keyboard/ljudkort och det tar en sån plats så jag vet inte om det får rum på mitt nya, lilla skrivbord. Vi får se.
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 (redigerat) Oj skrev vist en liten vaggvisa här nu... 😱 ------------------------------------------------------- No monsters underneath my bed I know they are all in my head. I would not call 'em imagination they are, each one, my own creation I'm their king and their god! I bring them bless or the flood! They've seen things, no one should see I've brought them places, no one should be We're newer alone we're allways togheter my monsters and me, the more the better. I'm their king and their good! I bring them bless or the flood! Come join me on this endles journey Reality swirls, becomes topsy-turvy Your rules of physiks? I laugh at that. enter my world and you newer go back. I´ll be your king and your god! I bring you death by the flood. I'll be your king and your god I bring you bless by the flood! --------------------------------------------------------- G'natt alla små söta! 🥰 :wub: 🥰 Redigerat 18 mars 2014 av k9
pjocke (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Postat 18 mars 2014 rent utav fascinerande Då måste han gjort helt om för när han spelade i KMFDM var han högst medioker.
Recommended Posts