Jump to content
Annons

Recommended Posts

pjocke (oregistrerad)
Postat

Mitt nya stagename: PEE TEE RAMONE. Eller är Pagetopper Headon bättre?

Annons
Postat

Herrejävlar. Har av nån anledning tänkt mej dej som liten och späd och försynt. Där ser du ju ut som en sönderdopad kulstötare på partyhumör.

Skenet kan bedra.

Mitt nya favoritsoundtrack på Spotify 😑

pjocke (oregistrerad)
Postat

Lät väl lite lite Foo Fighters men inte direkt som Sweet? I övrigt tycker jag det är så hemskt med sång på engelska när inte uttalat är hundra.

Postat

Borde du kunna det?

han skrev det själv!

Lät väl lite lite Foo Fighters men inte direkt som Sweet? I övrigt tycker jag det är så hemskt med sång på engelska när inte uttalat är hundra.

inget ja tänkte på.. tyckte det lät bra, men lite för modernt för min smak 😑

pjocke (oregistrerad)
Postat

inget ja tänkte på.. tyckte det lät bra, men lite för modernt för min smak 😑

Ja, visst lät det bra! Och kul för dem att det rullar på så klart, de har säkert jobbat hårt för det.

På tal om modernt har Stiff Little Fingers släppt en ny skiva som är både modern och klassisk samtidigt. Riktigt bra, faktiskt.

Postat

På tal om modernt har Stiff Little Fingers släppt en ny skiva som är både modern och klassisk samtidigt. Riktigt bra, faktiskt.

Då måste dom ha gjort helt om, för dom lät knappast moderna när dom debuterade för 35 (?) år sen.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Då måste dom ha gjort helt om, för dom lät knappast moderna när dom debuterade för 35 (?) år sen.

Vad är det som gör att du är så himla bitter jämt? Är det inte påfrestande?

Postat

Vad är det som gör att du är så himla bitter jämt? Är det inte påfrestande?

Vad är det där för trams? SLF var ett tämligen ordinärt punkband för evigheter sen. Nu skulle dom alltså låta modernt, vilket förvånar mej. Hur menar du alltså att dom har utvecklats?

Postat

Språket utvecklas hela tiden och orden kan betyda i stort sett vad som helst. Det har jag läst i en annan tråd.

så sannt som d e sakt 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.