Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Och under förutsättning att tiden är vad klockan visar. Har det inte skrivits historier om folk som försökt komma undan sitt öde på detta vis?

Annons
Postat

Om ni slår på P3 vid halv tio idag så kommer ni förhoppningsvis höra mig önska en låt 🙂

Postat

Om ni slår på P3 vid halv tio idag så kommer ni förhoppningsvis höra mig önska en låt 🙂

Ah de va trevligt men synd på en dålig lina! 😄

Kaffe på det! 🙂

Postat

Älskar Comviq! Men det gick bättre när jag gick ut, men då var samtalet redan slut ändå 😉

Postat

Var han med? Lät han trevlig? Var det en bra låt?

Jag är alltid trevlig 🙂

Postat

Men sen är det ju den där avataren.

meh, ska jag slänga upp en stor smilfink som avatar istället? 😛

Postat

Ah de e typiskt! 😄 Du får slänga in en önskning till sedan då!

Ninjad

får göra det 🙂

Postat

Varför ville dom prata med dej?

En bra motivering kanske? 🙂

Postat

Men vilken? I vilket sammanhang? Kunde inte hitta klockradion i mina flyttlådor.

De har ju en (två!) stående punkt varje dag där man får önska låt. Bara att skicka in önskning med en motivering på deras hemsida 🙂

http://www.svtplay.se/video/1864129/morgonpasset .. spola fram till typ 02:56:50

Postat

Bättre avatar, Sadam? 😛

Gott D vibe! 😄

Gig om tio minuter! 😮

Lycka till 🙂

Postat

De har ju en (två!) stående punkt varje dag där man får önska låt. Bara att skicka in önskning med en motivering på deras hemsida 🙂

http://www.svtplay.s...29/morgonpasset .. spola fram till typ 02:56:50

Jaha. Har inte lyssnat på radio på 20 år. En gång fick jag med en steely dan-låt i ett program med kjell alinge. Han tom skrev och tackade för önskningen.

Postat

Bättre avatar, Sadam? 😛

Herrejävlar. Har av nån anledning tänkt mej dej som liten och späd och försynt. Där ser du ju ut som en sönderdopad kulstötare på partyhumör.

Postat

...och analogsynt!

Huvudsaken är att du inte är försynt. Det är det man inte vill va, helst. Nu är det väl nån jävel som är det oxå förståss.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.