Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Nej blir nog inge nbastu heller ... 😐

ingen grogg heller... 😐

tror att jag går och lägger mig nu 😏

tur att hon kan nyckla sig in.. 🙂

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Det måste ha varit varmluft för käket var lite bränt trots att det stod inne kortare tid än det skulle. Skumt. Behöver en manual.

Ja. Man kan dra ner värmen typ 20 grader och få samma resultat på en kortare tid med varmluften. Fick du inte någon manual till den?
k9 (oregistrerad)
Postat

Vem då?

Vem då?

😲 Öhmm ja varför skriver jag det här egentligen? 🤪

Mitt ex är i stan hos någon gammal klasskamrat till henne. Så hon ska sova här var det tänkt. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Är det en gammal eller ny ugn? Brukar ibland bara vara en fläkt av eller på knapp på äldre varmluftsugnar..

k9 (oregistrerad)
Postat

Är det en gammal eller ny ugn? Brukar ibland bara vara en fläkt av eller på knapp på äldre varmluftsugnar..

En knapp som man väljer om fläkten ska vara av eller på kan man säga. Om man vill låta lite smartare och/eller mera begriplig.. 😊
k9 (oregistrerad)
Postat

Hoppsan blev vist en grogg ändå.... 🥰 :wub:

Postat

Ja. Man kan dra ner värmen typ 20 grader och få samma resultat på en kortare tid med varmluften. Fick du inte någon manual till den?

En snubbe på bostadsbolaget sa att syrran fick den när hon hämtade nycklarna, men det var inte hon. Det var folk från kommun. Kan inte hitta nån manual på nätet.

Postat

😲 Öhmm ja varför skriver jag det här egentligen? 🤪

Mitt ex är i stan hos någon gammal klasskamrat till henne. Så hon ska sova här var det tänkt. 😐

Ex med benefits? Det är en ny ugn. Alla funktioner är på ett vred. Trodde att jag drog på vanlig över och undervärme men det började fläkta ändå. Det läget där jag tror att det är varmluft bläste det mera dock. Har aldrig haft nån varmluftsugn förut. Det är svårt att veta hur lång tid tillagningen kommer att ta.

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Nu sitter jag och är glad för att du har en varmluftsugn. Kanske ska gå med i ett matlagningsforum om det är ugnar som är mitt nya intresse.. 😆

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Who's the man i the mirror i see,

Staring back at me?

Why does he look so uneazy at me

It's oly me that he sees

Yeah its only me that he sees!

His face look pretty familiar

It rings a distant bell

Think i must have known him before

before he went thru hell

One can tell hes been thru hell.

Why's my bathroom spinning

like a merry go around

I beter get me a hammer

and nail it too the gound

nail it too the ground.

Oooh i find it hard too choose

hit the bed, or another bottle of booze.

ooooh i find it hard to choose

to sleep it of, or carry on with my blues..

Redigerat av k9
Postat

Haha! Nu sitter jag och är glad för att du har en varmluftsugn. Kanske ska gå med i ett matlagningsforum om det är ugnar som är mitt nya intresse.. 😆

Kul för dej. Hur mycket har du druckit? Ärligt talat så är den här lägenheten ett jävla lyft. Känner mej nästan lite nöjd med tillvaron och det vet jag inte när jag gjorde sist.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! Tur att inte fler han höra trummorna jag råkade länka till förut... 😆 :lol: . Då skulle du inte fråga hur mycket jag druckit. 😊😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad är det för text?

Skrev den den nu bara...

why is his gaze so uneazy at me

Låter kanske bättre?

pjocke (oregistrerad)
Postat

Hårdkokt ägg. Hade i lite hushållsfärg i vattnet för att pigga upp. Rååååsa!

Postat

Någon som har erfarenheter av nätstörningar? Typ, i lägenheten hemma när jag kollar på TV och slår på lampan kan TV:n blinka till. Det största problemet är dock i replokalen, det sprakar till i min förstärkare när vi slår igång kaffekokaren exempelvis. Och den har börjat brumma på senaste tiden, vilket jag tror beror på samma sak.

Jag har ett hittat nätavstörningsfilter som kanske kan hjälpa, har någon provat såna?

k9 (oregistrerad)
Postat

Har du vattenburna radiatorer så kan de skapa störningar om kablar ligger emot dem med.

k9 (oregistrerad)
Postat

Radiatorer = element. Såna man får värme i huset med, alltså.. 🙂

Postat

På den här sidan har jag läst om hårdkokt kaffe och ätstörningar. Nya glasögon kanske?

Sen blir det #9000 och pagetopper på det. men jag kommer väl inte få nåt av dem.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.