Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hehe! Kul med dålig humor.

Fick prestationsångest av din tolkning, för den var bättre: 😉

Är lite snuvig så jag sjunger ännu sämre än jag brukar. Är ju låtskrivare egentligen och ser mig inte så mycket som musiker. Men i kväll ska jag göra en grovinspelning. Jag lovar... om jag inte hamnar på fest iofs... 😛

Jag ser mej oxå som låtskrivare. Kan inte spela in mina låtar, och då är det ju ingen mening med att skriva dom.

Postat

*H* *O* *C* *K* *E* *Y* HOCKEY!

*H* *O* *C* *K* *E* *Y* HOCKEY!

.. nej, jag tittar inte på hockey. Vad är det för match? Eller det spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte tänkt att kolla på någon hockey 😛

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag ser mej nog inte som låtskrivare heller, faktiskt. Kollar ni hockeyn?

Lyssnar!

Postat

Någon som känner till något bra ej ledande snöre som man kan montera ihop saker med i lådor med elektronik?

Bra mening! 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Sugen på att spela in en smutsrock-cover på bad romance av lady Gaga. Är det en dålig idé kanske?

Åk! Du är i gott sällskap.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag ser mej oxå som låtskrivare. Kan inte spela in mina låtar, och då är det ju ingen mening med att skriva dom.

Haha! Skriver dem fast att jag inte kan spela in dem just nu.. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Insåg att det kanske är bättre att spela in låten nu när jag är både förkyld och lätt onykter... 😆

BRB folks!

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Haha! Skit låter det, men ni uppfattar kanske melodin ungefär 😱😆

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

hahahahahahahaaa

k9 (oregistrerad)
Postat

för onykter .... xD

k9 (oregistrerad)
Postat

Ska inviga min nya ugn, men det är som en fläkt går igång i själva ugnen. Vad beror det på. Har inte satt den på varmluft.

Den kan gå igång om du kör snabbstraten med.

Själv kör jag alltid med varmluften på.

k9 (oregistrerad)
Postat

du gick efter en mer medeltida approach du ;D

Haha! Lyssnade nu... vafan den åker ner så snart ni hört idén.. Jo det är medeltid/jigg känsla i den varianten. Ska ha flöjter och en rolig handtrumma på den med.
k9 (oregistrerad)
Postat

Slipper gå på krogen. Hon kommer hit på "efterfest" sedan... 😐

tror att jag jag ska ska ta en kall grogg och en varm bastu... och så får vi se om jag är va vaken när hon kommer hit... 🙂

Postat

Den kan gå igång om du kör snabbstraten med.

Själv kör jag alltid med varmluften på.

Det måste ha varit varmluft för käket var lite bränt trots att det stod inne kortare tid än det skulle. Skumt. Behöver en manual.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.