Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Fick ett tips på en fastighet i Åtvidaberg... vågar man flytta dit? 😏

Annons
Postat

Fick ett tips på en fastighet i Åtvidaberg... vågar man flytta dit? 😏

Varför skulle du flytta hit? Ska man flytta från kompisar osv ska man ha en bra orsak.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hon är ny men skriver sim att hon vart här förr

Fick mig en burgare å kaffe 😑

Kan det vara Odels_tant som är tebax?

Jo en kopp kärlek här med, men ingen burgare... än så länge... råkade tydligen börja tänka på min vikt av någon konstig anledning..

k9 (oregistrerad)
Postat

Varför skulle du flytta hit? Ska man flytta från kompisar osv ska man ha en bra orsak.

De flesta flyttar härifrån just nu. Har två vänner som behöver miljöombyte så de flyttar nig med om jag flyttar till en liten håla någonstans. Är lite sugen på att starta ett föreningshotell någon stans. Och fixa replokaler och studio.

Denna byggnad skulle kanske funka bra för det:

http://hemnet.sfd.se/BildLista/Default.aspx?objgid=OBJ11766_1233510656

Postat

De flesta flyttar härifrån just nu. Har två vänner som behöver miljöombyte så de flyttar nig med om jag flyttar till en liten håla någonstans. Är lite sugen på att starta ett föreningshotell någon stans. Och fixa replokaler och studio.

Denna byggnad skulle kanske funka bra för det:

http://hemnet.sfd.se...1766_1233510656

Det är en klassisk byggnad. En av åtvids mest kända. Ordenshuset. Vad är ett föreningshotell?

k9 (oregistrerad)
Postat

Ett ställe som föreningar kan hyra lokal i typ.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Nån av er som bor i Järna som kan plocka upp ett digitaltrumset och skicka det till mig? 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Vart bor du då? Inte för att jag kan. men ändå... 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Drömde om er och MarcusRombo, Göthe, Mornell, Pazzo och PerA55 med flera i natt... 😳

Postat

Får en känsla av att Cathrine inte är Cathrine...

hurså? har hon fejknamn under sin soundcloud också? eller impersonerar hon den riktiga cathrine?

Postat

hurså? har hon fejknamn under sin soundcloud också? eller impersonerar hon den riktiga cathrine?

Har AF börjat göra musik? Han har varit lika produktiv som mej här förut.

drloop (oregistrerad)
Postat

Nej kanske är Cathrine, Cathrine. Glöm det. Fick bara en känsla som sagt.

k9 (oregistrerad)
Postat

943029_10202391042487020_674940317_n.jpg

😐 Buuuuh! 😐

hört att mat fungerar som ett substitut för kaffe dock. du får testa och rapportera

😐 Buuuuuuuh! 😐
Postat

iiiiiiiiiiiih 😱

Vart magsjuk i natt och sovit bort hela dagen så nu börjar jag komma tebax! Någon kaffe har det inte blivit! Är kanske därför jag har lite ont i huvet? 😕

Så därför blir det det nu! 😑

Postat

iiiiiiiiiiiih 😱

Vart magsjuk i natt och sovit bort hela dagen så nu börjar jag komma tebax! Någon kaffe har det inte blivit! Är kanske därför jag har lite ont i huvet? 😕

Så därför blir det det nu! 😑

För lite kalorier?

k9 (oregistrerad)
Postat

För lite kalorier?

För få koffeiner.. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

1520769_801539016538737_972113448_n.jpg

😐 Buuuuuh! 😐

☺️😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Värst vad du var gnällig idag! När får vi höra dina Maria-demon?

Hehe! Kul med dålig humor.

Fick prestationsångest av din tolkning, för den var bättre: 😉

Är lite snuvig så jag sjunger ännu sämre än jag brukar. Är ju låtskrivare egentligen och ser mig inte så mycket som musiker. Men i kväll ska jag göra en grovinspelning. Jag lovar... om jag inte hamnar på fest iofs... 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.