Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Frågade du om hun var en milf? 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

jep, kanske var därför

😮

😐 Förstod att det var så.... och att hon tydligen inte var det. Du kunde ju sagt att efter en falska whisky så är du inte kräsen... 🥰
k9 (oregistrerad)
Postat

Ojdå! NU har dom gjort om lite i Fejsbok igen.. Bra eller anus?

Va ha di gjort dä nu då? 😲
k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Några polare till mig hade bestämt sig för att äta grillat i dag. Oavsett vädret. Blev ju bra bilder i alla fall.

998127_542896419141530_105996789_n.jpg

Postat

Va ha di gjort dä nu då? 😲

Dom har ändrat lite med timlinjen..

Ojdå! NU har dom gjort om lite i Fejsbok igen.. Bra eller anus?

Branus svara jag på mig själv!

Haha! Några polare till mig hade bestämt sig för att äta grillat i dag. Oavsett vädret. Blev ju bra bilder i alla fall.

998127_542896419141530_105996789_n.jpg

Alla sätt är bra utom dom dåliga!

Postat

Fan pico, du är ju han!

(edit, nytt försök...)

6854sn.gif

Kan inte hjälp att ta det här som någon slags komplimang... citerar det därför på nytt. xD Något av en favoritserie dårå... 😄
pjocke (oregistrerad)
Postat
Något av en favoritserie dårå... 😄

Mjo. Jag tror jag sett om den ett tiotal gånger vid det här laget... 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Dåliga sätt kan ibland kompenseras genom att var roliga. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Alla sätt är bra utom de tråkiga..

k9 (oregistrerad)
Postat

Kan inte hjälp att ta det här som någon slags komplimang... citerar det därför på nytt. xD Något av en favoritserie dårå... 😄

😐 Jag är så bildad att jag inte vet vad det är för serie...

..vad är det för serie? 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Bäckström friad! Så vi hade inte dopad svensk i OS ändå... 😄

Postat

Mjo. Jag tror jag sett om den ett tiotal gånger vid det här laget... 😄

Gött! 😄

Du känns som, även om något elusive, min nya Gote-vän här i längsta! xD Det är precis inget annat än en gigantisk komplimang. xD

Viktigast över huvud taget i precis den kontexten är; "Har du sett 'Crash' ännu?"

Postat

Bäckström friad! Så vi hade inte dopad svensk i OS ändå... 😄

Iaf inte vad gäller ishockeyn iaf! Med längdskidorna verkar det dock gå ett dussin dopade per 3 längdskidåkare i världseliten. Svår matematik att få att gå ihop men tragisk sådan hur man än vänder och vrider på det...

By-the-by så verkar i och för sig "Uppdrag granskning" fått världens psykbryt de senaste åren... letar de "scoop" som rör om i grytan nu för tiden eller försöker de faktiskt hitta felaktigheter i vardagen för den "lilla" människan? En blir förbannad! 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Glömde fråga hur den nya lyan är Sadam? 😊😄

Postat

Oj! Glömde fråga hur den nya lyan är Sadam? 😊😄

Det glömde jag med så uhm... god natt! Nu blire film eller nåt. Aja, han fick igång TV:n iaf som jag förstod det. xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.