slejnard Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Is och så spelar man hockey 😑 Nästintill tvångsmässig PT Hokifile 😳
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Alltså mitt nya band är det roligaste jag någonsin spelat i. Om vi nu bara kan lyckas hitta en replokal också... Nice! Kul att det funkar. 😎
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 21 - Minns faktiskt inte... Kanske dags att se den på nytt. 23 - Såg jag på nytt bara härom dagen. Intressant historia, ok film. 23 - Har jag inte sett. The Number 23 - Vet jag inte om jag har sett. 24 - En serie jag tyckte var ball de första 4-5 avsnitten sen vet jag inte. 25th Hour - Var det länge sedan jag såg... minns den som bra dock så jag antar det står mellan 21 och 25th hour dårå. Eller så ser man båda, fast man lägger dem samman och tar snittet så får man 23 som jag redan såg bara någon dag sedan. Så uhm, jag är uttråkad och har ingen film jag är pepp på att se. Inte är jag speciellt hjälpsam här heller. Jag blev iallafall underhållen av det inlägget.. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Hokkifrilla? Appropå frilla. Jag har tydligen samma frisyr som Beavis och Buthead har... 😐
Algotezza Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Appropå frilla. Jag har tydligen samma frisyr som Beavis och Buthead har... 😐 "Walking the dog, walking the dog"
pjocke (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Replokal för ett band låter logiskt. Jo men visst. Just nu repar vi i ett typ 10 kvadratmeter stort rum hos ena gitarristen. Nice! Kul att det funkar. 😎 Jåh de e JU DE!
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Sluta tjata! Neo! Sluta tjata! Neo! Sluta tjata! Neo! 😛 "Walking the dog, walking the dog" huh? Haha! Läste wanking the dog.... 😱 :ph34r: 😱
Algotezza Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Sluta tjata! Neo! Sluta tjata! Neo! Sluta tjata! Neo! 😛 huh? Haha! Läste wanking the dog.... 😱 :ph34r: 😱 Citat från Beavis and Butthead när de gick promenad med en hund. Fanns en bra film en gång som hette "Wag the dog". Hillary Wank - snygg, typ...?
SadamJR Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Känt folk lyssnar på Kent. Clark Kent? Stolmannen? Känt folk med siktiga bröst. Kol är inte cool.
Algotezza Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Känt folk med siktiga bröst. Kol är inte cool. Nej, det är det inte. Min f.d. svägerska dog av det i höstas. 62 blev hon.En annan svägerska dog av sin rökning hösten innan.
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Hillary Swank? Nä inge snygg alls. Blir ingen wank där inte.... 😊
Algotezza Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Hillary Swank? Nä inge snygg alls. Blir ingen wank där inte.... 😊 Inte lite wankelmodig här, alltså...?
SadamJR Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 21 - Minns faktiskt inte... Kanske dags att se den på nytt. 23 - Såg jag på nytt bara härom dagen. Intressant historia, ok film. 23 - Har jag inte sett. The Number 23 - Vet jag inte om jag har sett. 24 - En serie jag tyckte var ball de första 4-5 avsnitten sen vet jag inte. 25th Hour - Var det länge sedan jag såg... minns den som bra dock så jag antar det står mellan 21 och 25th hour dårå. Eller så ser man båda, fast man lägger dem samman och tar snittet så får man 23 som jag redan såg bara någon dag sedan. Så uhm, jag är uttråkad och har ingen film jag är pepp på att se. Inte är jag speciellt hjälpsam här heller. Moment 22.
SadamJR Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Nej, det är det inte. Min f.d. svägerska dog av det i höstas. 62 blev hon.En annan svägerska dog av sin rökning hösten innan. Tänkte mera på kolmilor som skalden skrev om, men rökning är inte heller helt ofarligt.
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Min pappa fick lungcancer. Hade en tumör stor som en knytnäve, men den blev reducerad till att bli liten som en ärta efter behandlingar. Men ändå så spred den sig till hjärnan på honom. Men det var ändå skönt att han han vara frisk ett tag efter att han först blev sjuk. Vi hade en hel del att reda ut med varandra, så det var skönt att vi fick den extra tiden. 🙁
pjocke (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Pappor som dör är det värsta. Min gick från 100 till 0 på två veckor. Det sög.
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Pappor som dör är det värsta. Min gick från 100 till 0 på två veckor. Det sög. Tråkigt att höra. 🙁 Min pappa var en ganska elak person tyckte jag ända tills vi satte oss och faktiskt pratade ordentligt. Då förstod jag bättre varför han betedde sig som han gjorde ibland. Han var funktionell alkoholist men jobbade hårt och var mycket ekonomiskt sinnad (läs snål 😉 ) så jag växte upp i ett fint område i Stockholms skärgård. Det var när han blev äldre som han blev elakare. Men de mesta elakheterna var nog bara missförstånd oss emellan egentligen...
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Sjukt ballt! Såg nyss att de kan skriva ut mänskliga organ på en 3Dprinter som sedan opereras fast på kroppen. Än så länge inte så stora grejer, de visade ett öra och nämnde blodkärl nu , men de hoppas på att i framtiden kunna skriva ut ett nytt hjärta åt folk. På plats i operationssalen... 😳 :blink: 😎 B) 😎
k9 (oregistrerad) Postat 12 mars 2014 Postat 12 mars 2014 Sådär. Vikingar var ju länge ett intresse jag hade så jag tror att jag kommer att sitta och störa mig på felaktigheter i serien. 😑😛
Recommended Posts