Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jaha, men det sårar mig ännu mindre eftersom jag aktivt motarbetar cementerad manlighet 🙂

Ja då så. Då är alla glada, utom möjligen fidden.

Postat

lite retro låter det väl ändå? drog ner tone till kanske 70%. både sologuran och rytmguran ligger på cleana kanalen, sologuran har dock 10 i gain och rytmguran kanske 1,7. bas runt 6, treble 8, mid 10, sen är mid-boosten på guran min på max

k9 (oregistrerad)
Postat

lite retro låter det väl ändå? drog ner tone till kanske 70%. både sologuran och rytmguran ligger på cleana kanalen, sologuran har dock 10 i gain och rytmguran kanske 1,7. bas runt 6, treble 8, mid 10, sen är mid-boosten på guran min på max

Fuzz the rest, be the best! 🥰 :wub:
k9 (oregistrerad)
Postat

Riktigt jävla nice grej du har på g där Zak..

Postat

Ja oh ja, det är bara tonårsflickor som lyssnar på Kent. Hela min bekantskapskrets består av tonårsflickefjollor xD

Känt folk lyssnar på Kent. Clark Kent? Stolmannen?

pedofidden med sina tonårsvänner

😕

pdf?

Postat

ja trodde den skulle bli lite sådär när jag lekte med den.. men nu när den är inspelad låter det faktiskt riktigt lovande! kul att du gillar k9 😑 får bli att lägga på sång på den när jag frisknar till också, text och melodi är färdigskriven. sen behöver jag bara ett avslutande solo på ca en minut..

pdf?

precis!

Postat

Fagott!

Faggot?

Har tatt en snus 😑

snus, mus och brännvin?

pjocke (oregistrerad)
Postat

Alltså mitt nya band är det roligaste jag någonsin spelat i. Om vi nu bara kan lyckas hitta en replokal också...

Postat

Är 21 som sänds i tv6 kl 21, lustigt nog, en bra film?

21 - Minns faktiskt inte... Kanske dags att se den på nytt.

23 - Såg jag på nytt bara härom dagen. Intressant historia, ok film.

23 - Har jag inte sett.

The Number 23 - Vet jag inte om jag har sett.

24 - En serie jag tyckte var ball de första 4-5 avsnitten sen vet jag inte.

25th Hour - Var det länge sedan jag såg... minns den som bra dock så jag antar det står mellan 21 och 25th hour dårå. Eller så ser man båda, fast man lägger dem samman och tar snittet så får man 23 som jag redan såg bara någon dag sedan.

Så uhm, jag är uttråkad och har ingen film jag är pepp på att se. Inte är jag speciellt hjälpsam här heller.

Postat

Alltså mitt nya band är det roligaste jag någonsin spelat i. Om vi nu bara kan lyckas hitta en replokal också...

Replokal för ett band låter logiskt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.