Jump to content
Annons

Recommended Posts

pjocke (oregistrerad)
Postat

What what, in the asshole!

I am the great cornholio! I need PT for my bunghole!

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Aj! Har varit för mycket i solen nu känner jag... 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

I mars? Det blir till att gå i ide i sommar tror jag.

Haha! Tänkte på det jag med. Men jag hinner nog vänja mig vid solen gradvis hoppas jag.
Postat

kents nya singel La Belle Epoque är fantastisk!

Jag lovar, Zak! 😄

Postat

Såg texten i tryck. Vilkjen dynga.

Och jag som älskar texten 🙂

Postat

regna inte på d vibes parad nu

Det är lugnt. Jag är så säker på min musiksmak så jag blir inte sårad av sådant 🙂

Postat

Sålde av min gamla Jackson gura nere på stan. Har inte använt den på över ett år, samt att det var ett elfel i den som jag inte tyckte var lönt att fixa då jag aldrig använder den. Så nu är den borta 😑 Kanske ersätter den med en strata eller en tele någon dag. 😑

Postat

Slut för idag tack för idag. Slut pah ri.ktit. Inget extraknäck idag, inget dasstvättande. Bara softishsofta med några koppar kaffe och en god bok.

Postat (redigerat)

4sound meddelade nyss via gmail att volca beats är på väg. Najz! Nu får jag sikta in mej på nya grejsilimojser. Kanske en ny mungiga ("akustisk synth") härifrån:

http://www.danmoi.com/

Redigerat av Algotezza
Postat

Det är lugnt. Jag är så säker på min musiksmak så jag blir inte sårad av sådant 🙂

Han tänkte nog mera på din manlighet, du som gillar sånt där toårsflickefjoll.

Postat

Ja oh ja, det är bara tonårsflickor som lyssnar på Kent. Hela min bekantskapskrets består av tonårsflickefjollor xD

Postat

Han tänkte nog mera på din manlighet, du som gillar sånt där toårsflickefjoll.

Jaha, men det sårar mig ännu mindre eftersom jag aktivt motarbetar cementerad manlighet 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.