Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

nää det är klart man inte är! inte heller är man gitarrist om man inte äger en wah-wah

Tur att jag har det då. Och jag kan spela både bamse och blinka lilla stjärna där mellan alla power chords 😉
Annons
Postat

nää det är klart man inte är! inte heller är man gitarrist om man inte äger en wah-wah

Vad är det för dumheter? inte ska man väl behöva äga en hund för att få kalla sig för gitarrist.

Postat

Som barn missförstod jag ordet konsert och trodde det var detsamma som konserv. I och för sig kan man tala om konserverade konserter i form av inspelade sådana.

Är konserver riktig mat? Eller räknas bara egenrullade och stekta köttbullar, brunsås och potatis? Plus lingon.

Vid vägen:

God Morgon!

pjocke (oregistrerad)
Postat

IDAG HAR JAG VÅRJACKA.

k9 (oregistrerad)
Postat

En kopp kärlek och sedan ut i solen! 🥰 :wub: 🥰

Perfekt molnslöja för att fotografera ute i dag. Tror jag ska egna dagen åt att lära mig kameran bättre. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad är det för dumheter? inte ska man väl behöva äga en hund för att få kalla sig för gitarrist.

Jag har hund så det funkar ändå!

För mig alltså !

Postat

Däremot måste man ha tänder för att kunna spela mungiga. 🙂

pjocke (oregistrerad)
Postat

Och man måste ha lever för att kunna se.

Postat (redigerat)

Och man måste ha lever för att kunna se.

Man måste vara sångkunnig för att ta ett C.

Redigerat av Algotezza
pjocke (oregistrerad)
Postat

Man måste vara sångkunnig för att ta ett C.

Eller bara medioker i skolan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.