SadamJR Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Arregawi kunde ha plockat upp en flagga över upploppet och vunnit ändå.
Naymari Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Första dagen som inspelningsassistent avklarad. Förvånansvärt hur trött i huvudet och kroppen man kan bli.
SadamJR Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Första dagen som inspelningsassistent avklarad. Förvånansvärt hur trött i huvudet och kroppen man kan bli. Huvudsaken är att örona håller. Vad är det du gör?
Naymari Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Huvudsaken är att örona håller. Vad är det du gör? Öronen mår bra. Jag riggar mickar, kablar och stativ. Samt sköter bordet/ Pro Tools när ordinarie behöver avvika för tillfället.
drloop (oregistrerad) Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Äsch då slipper jag ju bråka om kontrakt. 🙂 Usch vad kassa låtar i festivalen. Han youtube stjärnan var ju lika trist som att kolla på färg som torkar, över internet.
Naymari Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Äsch då slipper jag ju bråka om kontrakt. 🙂 Usch vad kassa låtar i festivalen. Han youtube stjärnan var ju lika trist som att kolla på färg som torkar, över internet. Ace Wilder och Panetoz har bäst låtar.
Naymari Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Säg som det är, du kokar kaffe. Det gör jag det också. Utan kaffe stannar produktionen.
Neosus Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Utan produktion stannar kaffet! Vann rätt låt? Låt vann rätt?
SadamJR Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 The mauler vann på tko. Killen ser ju inte direkt ut som en kampsportare.
k9 (oregistrerad) Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Puss och kram hejdå jag älskar dig! Men jag är homosexuell så sluta drömma om mig... 😳🤪 HAHA! Fan vad jag älskar mina lesb..... kompisar som är flator! 🥰 :wub: 🥰 :wub: Hmmmm hoppas tiken som min polare känner INTE är flata.. det vore jobbig på riktigt... 😱 :ph34r:
k9 (oregistrerad) Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Mycket fattigare, lite rikare på vänner, lite småförälskad, och jätte kåååå......hungrig.. 😊😊😊🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Käkat mongolisk buffé, druckit en massa och fått allt betalt i kväll.... tur att man investerat så bra i sina vänner!! 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰😎
k9 (oregistrerad) Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Mig åsså måste ha keffa...... Bakis Maximus är mitt namn för dagen... Men det var lätt värt det ändå...
Recommended Posts