Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Är chicago en bra film?

Vet faktiskt inte, då jag aldrig sett den menneh... jag vill instinktivt svara: Nej!

Seriöst liksom, musikaldrama med Renée Zellweger, Catherine Zeta-Jones, Richard Gere och Queen Latifah.

Link to comment
Dela på andra sajter

blev riktigt schyssta basgångar 🙂 kan dock verkligen inte komma på något guran kan köra... förhoppningsvis spelas sång och bas in nästa vecka. funderar på att låta gitarren ligga utan dist med lite flanger och plocka lite småtoner här och var bara

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Ja tack. Jag bjuder dej på ett glas cicuta. Det är grejer det.

Sprängört... jösses SJR... tunga grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Börjar bli färdig med en Protracker-module. Originalstorlek runt 220kb. Protracker var ett Amigaprogram med fyra monofoniska digitala kanaler, och inga mixningseffekter som typ kompressor, reverb, delay, filter m.m. Man kunde sätta på Amigans ej svepbara lågpassfilter dock (vilket jag brukar här)..

Ville bara kolla om ni anser det är tillräckligt tryck i bastrumman, och om mixen i allmänhet 🙂

Edith:

Låt raderad.. Var bara en preview 🙂

Redigerat av D Vibe
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, det är den.

Om något skulle kunna konkurrera om klockslaget så borde det i så fall vara Skavlan kl. 21 på ettan. Anders Aukland är bland gästerna och med bakgrund av Uppdrag Granskning som gick här om dagen borde det kunna bli lite hett. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar bli färdig med en Protracker-module. Originalstorlek runt 220kb. Protracker var ett Amigaprogram med fyra monofoniska digitala kanaler, och inga mixningseffekter som typ kompressor, reverb, delay, filter m.m. Man kunde sätta på Amigans ej svepbara lågpassfilter dock (vilket jag brukar här)..

Ville bara kolla om ni anser det är tillräckligt tryck i bastrumman, och om mixen i allmänhet 🙂

https://soundcloud.com/d-vibe/amiga-500-electro-preview

En Up! av mig iaf! Jag upplever spåret som väldigt "omfattande", eller hur jag nu skall uttrycka det, om det egentligen i princip bara handlar om Amiga 500-jox, liksom.
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

En Up! av mig iaf! Jag upplever spåret som väldigt "omfattande", eller hur jag nu skall uttrycka det, om det egentligen i princip bara handlar om Amiga 500-jox, liksom.

Tackar! Kul att du gillar 🙂

Japp , det är bara Amiga 500-jox. Den ska vara med i ett s k demo (läs demoscenen) till Amiga 500 är det tänkt.

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar! Kul att du gillar 🙂

Japp , det är bara Amiga 500-jox. Den ska vara med i ett s k demo (läs demoscenen) till Amiga 500 är det tänkt.

Jorå, är hyfsat bekant med demos... eller var, snarare. Fett btw!

Om minnet inte sviker mig så har jag postat demo-länkar här förr... något Vic 20-demo åtminstone nån gång. Demot jag tänker på precis i detta nu är iaf något av en all-time favoite. (Robotic Libreation, dårå om någon skulle undra).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå, är hyfsat bekant med demos... eller var, snarare. Fett btw!

Om minnet inte sviker mig så har jag postat demo-länkar här förr... något Vic 20-demo åtminstone nån gång. Demot jag tänker på precis i detta nu är iaf något av en all-time favoite. (Robotic Libreation, dårå om någon skulle undra).

Just fan! Har något minne av det! 🙂

Demos och demoscenen var en stor del av mitt liv en gång i tiden 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Min kagge är för stor i relation till resten av kroppen! 😳😱😊

Potentiellt kan väl i princip allt vara för stort i relation till resten av kroppen förutom hjärnan (inte huvudet då, bara hjärnan) och kuken, för en man? Mina tankar känns aningen för stora just nu... så uhm, nu blire något avsnitt av Two Pints of Lager and a Packet of Crisps.

Eller lite Simpsons...

Gnatt, era chazwazzers! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...