Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

Imorgon ska jag koppla på mitt 19-litersfat hembryggd BITTER. Ska du ha ett glas, SadamJR?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vilket flyt jag hade nyss, köpte en dynamisk Milab D37 sångmick för 1000 kr, i nyskick. Jämförde ljudet med den Beta58 jag tyckt var mkt bra i flera år, Milaben låter så enormt mkt renare o snyggare på alla vis…

Nån som vill köpa en svart Beta58? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Forumet funkar verkligen konstigt i mobilen. xD Skulle citera Pico nu och så slutade funktionen funka. xD

anyway, Pico, jag måste prova plunto-funto-grejen för att avgöra om det är,något för mig. Många gånger. Utförligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Forumet funkar verkligen konstigt i mobilen. xD Skulle citera Pico nu och så slutade funktionen funka. xD

anyway, Pico, jag måste prova plunto-funto-grejen för att avgöra om det är,något för mig. Många gånger. Utförligt.

Kan inte riktigt avgöra vad plunto-funto innebär men då jag genom åren alltid upplevt dig i grunden vara en sympatisk och välvillig person tolkar jag det positivt och säger "tack, lycka till, käre, gode, gode längsta-comrade!" 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Btw... det här är typ emo enligt mig (och skadat bra sådan dessutom); https://www.youtube.com/watch?v=TpJJ4mzWHBA

Screamo finns inte, det är bara tards som säger så, mkay? Det här är hardcore med emo-djup! Get it! På sin höjd har det en "desperate fight"-aura kring sig...

Fidden är av precis samma generation och skulle kunna nämna band som Texas is the reason och liknande menneh... lyckligtvis håller han snattran! xD

Om det inte vore uppenbart redan så gör jag en jäklarns trip down memory lane ikväll dårå...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...