Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat

De kan man!

Nå tips då?

Postat

Gillar att den enda associationen som finns til Pazo i den här tråden nu är skit

😄

Han e även duktig på att prodda grejs. 😑

He had it coming. Han lever iallafall. Han la till nya låtar på hiphoplistan på spotify häromdan.

Postat

Gillar att den enda associationen som finns til Pazo i den här tråden nu är skit

Bra att du påminner mig, var ett tag sen jag messade honom nu.

Postat

Sånt kan sprida sej, om ett ganska litet antal personer börjar använda det, och det tas upp av deras kompisar och deras kompisar osv. Snart är det allmänt och pazo får höra det av någon han inte alls känner.

Postat (redigerat)

Men om dom bara trycker på en knapp?

Och musiken är bara byggd av färdiga loopar och presets.

Det är betydligt mer än att trycka på en knapp att göra elektronisk musik. Och visst, alla mixar inte 100% live. Men det är ju inte det den genren handlar om. Speciellt inte på den skalan.

Redigerat av Naymari
Postat (redigerat)

Nöööööäh om man skulle ta å skaffa en PA-mixer va. Jag vill kunna plocka ut en mainmix och en monitormix. Kan man det?

Du kan sätta monitors i auxen.

Sa flickan. (va?)

Redigerat av Naymari
Postat

Bara om du är riktigt, riktigt vig. 😑

Räcker det om man är vigd? Iofs vet jag inte vilket som blir svårare.
Postat

Räcker det om man är vigd? Iofs vet jag inte vilket som blir svårare.

Är du vigd kan du klia dig i örat med din maka/makes aux.... 😱

Postat (redigerat)

Och heter vigdis. Hur är det i lund då? Har dom hyrt ut pojkrummet?

Jag är inte i Lund. 😑

Men det är lugnt. Rummet är inte uthyrt, mest en lagerlokal med en säng i för tillfället. 😑

Redigerat av Naymari
Postat

Kusinen kommer över för å försöka lägga basgång på min rhodesgrej senare. Blir Kul å se om vi får ihop nåt. Sången är färdigskriven

Postat

Kusinen kommer över för å försöka lägga basgång på min rhodesgrej senare. Blir Kul å se om vi får ihop nåt. Sången är färdigskriven

Sköj! 🙂

pjocke (oregistrerad)
Postat

Du kan sätta monitors i auxen.

Okej. Jag kan inte tillräckligt om sånt här känner jag... hrrm.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Okej. Jag kan inte tillräckligt om sånt här känner jag... hrrm.

Aha, man har separata volymkontroller per kanal för auxarna. Det verkar ju enkelt.

Postat (redigerat)

Du kan även skaffa ett bord med typ 8 bussar och skicka valfria kanaler dit... Såatte!

Redigerat av Neosus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.