Algotezza Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 På scen verkar det inte finnas nån theremin med. Jag har för mig det var en enstämmig moog utan klaviatur - fanns väl inget annat då. Och så satt väl Mike Love eller någon annan och skruvade på ett reglage...
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Näe säg inte att du har glömt..... 😳 PT Jo det gjorde jag. Men det är bara 15 minuters promenad (om det inte är kö i butiken) för att hämta lite kärlek. 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Ska kolla på huset jag länkade till förut om ett tag... öhmmnn konstig mening..... så jag får passa på att köpa kärlek då. 🙂
Algotezza Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Coffee makes the world go aroun', the world go aroun'!
SadamJR Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Jo det gjorde jag. Men det är bara 15 minuters promenad (om det inte är kö i butiken) för att hämta lite kärlek. 🥰 :wub: 🥰 Du får tala om för personalen varför du är där.
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Du får tala om för personalen varför du är där. Ja är det rätt kassörskor så köper jag gärna lite fysisk kärlek med. 🥰 :wub: 🥰
Micke H Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Dagens varma ord som gjorde mig glad kommer från Facebook-chatten: Hon: "Hur känns det att xxx ska bli farsa då?" Jag: "oj, det kändes konstigt. men jag tror han kommer få en awesome connection med sin unge" Hon: "En awesome connection? Det är det första du tänker på 🙂" Jag: "haha, ja, vadårå? jag tror hans avslappnande och naturliga sätt verkligen tilltalar ett barn" Hon: "Ja, det säger mkt om dig att det är ditt fokus ☺️"
SadamJR Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Ja är det rätt kassörskor så köper jag gärna lite fysisk kärlek med. 🥰 :wub: 🥰 Det här är en favorit i repris, men för några år sen vänta jag i en kassa i affärn när en jättesöt tonårstjej tittade fram ur den andra kassan, brände av et jätteleende och sa; det går bra i tvåan.
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Det här är en favorit i repris, men för några år sen vänta jag i en kassa i affärn när en jättesöt tonårstjej tittade fram ur den andra kassan, brände av et jätteleende och sa; det går bra i tvåan. 🥰 :wub: 🥰😆😛
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Dagens varma ord som gjorde mig glad kommer från Facebook-chatten: Hon: "Hur känns det att xxx ska bli farsa då?" Jag: "oj, det kändes konstigt. men jag tror han kommer få en awesome connection med sin unge" Hon: "En awesome connection? Det är det första du tänker på 🙂" Jag: "haha, ja, vadårå? jag tror hans avslappnande och naturliga sätt verkligen tilltalar ett barn" Hon: "Ja, det säger mkt om dig att det är ditt fokus ☺️" Lika fjollig som mig ju.. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Haha! Fan vad jag är bra på att spela fel bakom trummorna. 😊 Får nog kanske ta några lektioner ändå..... 😏 Någon som har några bra nätsidor att begla på? 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Shave tonigt. A fowl with beak and down. ☺️ 1
pjocke (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Haha! Fan vad jag är bra på att spela fel bakom trummorna. 😊 Får nog kanske ta några lektioner ändå..... 😏 Någon som har några bra nätsidor att begla på? 🙂 Jag skulle tagit lektioner i somras, men det blev inte så. Jag är med andra ord fortfarande lika dålig. Hittar du några sidor är även jag spekulant på dessa.
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Arrrrgh! 😱 :ph34r: 😱 Värre än Pål Meander och F shaaaaarp! Jag skulle tagit lektioner i somras, men det blev inte så. Jag är med andra ord fortfarande lika dålig. Hittar du några sidor är även jag spekulant på dessa. 🙂 Ska göra det..
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Shave tonight A fowl with beak and down. Cook tomorrow Tomorrow it is gone. 😐 :mellow: 😐 1
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Inte för att jag vet om man rakar fåglar iofs....
Neosus Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 (redigerat) www.trumlektion.se Redigerat 6 mars 2014 av Neosus
Recommended Posts