Neosus Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 ÄH! Det slank ner en liten virrepinne....förlåt men... Det SKA hända igen! ☺️ PT!
Pico Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Gruppdrag Ansning nu om skidåkarna och den misstänkta dopningen. k
Fidden Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 (redigerat) Såg detta... Tänkte att lol, det var ju coolt att nån lagt på hårdrockskomp på nån k-pop... Sen började det långsamt gå upp för mig att det faktiskt är på riktigt... 😆 Redigerat 5 mars 2014 av Fidden
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 ja, det är fan onödigt strul. jag har aldrig (!) blivit av med ett warcraft eller diablo II-konto. och där behövde man inte konfirmera ett jävla skit, kontona var inte blanka, osv. inte heller låste de ens konto när man skrev in rätt lösen. Slutade med WoW bara för att battelnet var för muppigt för att jag skulle orka hålla på. Och så dödade de ju spelet med DPS mätare och att man var tvungen att ha en viss rotation och en viss spec för att vara bra. Spelet dog helt när det bara började gå ut på att farma. Spelar lite SWTOR till och från, mest från just nu, någon som är sugen på att testa det? 😉 Annars så kostar ju Red Orchestra 2 bara 100kr att köpa nu... som jag kanske påpekade förut.. en eller två gånger... eller tre.. föprmodligen inte fyra... men kanske fyra gånger med iofs... tror att det bara var en gång... 😕
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Såg detta... Tänkte att lol, det var ju coolt att nån lagt på hårdrockskomp på nån k-pop... Sen började det långsamt gå upp för mig att det faktiskt är på riktigt... 😆 https://www.youtube.com/watch?v=WIKqgE4BwAY Hehe! Jag länkade dem ju här tidigare med. http://www.youtube.com/watch?v=L2Tu-g-_rEE
Fidden Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Det hade jag visst missat, men jag är glad att jag blivit upplyst om detta märkliga band nu... tror jag 😆
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Haha! Jag har någon form av hattkärlek till dem på riktigt. Min systerson lyssnar mycket på dem.
Fidden Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Dagens ungdom... Varför kan dom inte lyssna på orange caramel som alla andra?
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Finns en massa skumma J-Metal band för den som vill snöa in på det ett tag.
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Dagens ungdom... Varför kan dom inte lyssna på orange caramel som alla andra? http://www.youtube.com/watch?v=0Z9R57maGvc 😛
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Här är en annan bra J-Pops låt... historiens bästa musikvideo med.... 😉
SadamJR Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Finns en massa skumma J-Metal band för den som vill snöa in på det ett tag. Jag börjar. Vad är j-metal?
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Jag börjar. Vad är j-metal? J-Metal = Japansk Heavy Metal. J-Pop = Japansk pop. Går att sätta ett KI framför (typ K=Pop) fast då blir det koreansk pop istället.
Neosus Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Japanerna är inte kloka någonstans. 😄 En dubbel på det? 😑 Japanerna är inte kloka någonstans. 😄 En dubbel på det? 😑
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Japanerna är inte kloka någonstans. 😄 En dubbel på det? 😑 Japanerna är inte kloka någonstans. 😄 En dubbel på det? 😑 😳
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Fick starta om webbläsaren för jag fick bara posta 😲 gubben..... 🤪
k9 (oregistrerad) Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 G´natt nu! 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub:
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 (redigerat) Två koppar kärlek på väg nu.. 🥰 :wub: 🥰 Redigerat 6 mars 2014 av k9
slejnard Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Gmorn! 😄 Strax iväg till Arjeplog å hjälpa dom i studion där. En nätt bilresa... 😏
Algotezza Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 Jag är inte komfimerad. Idag blir väl bara de konfirmerade som åker på något kul läger. På sextiotalet när jag var tonåring blev de flesta konfirmerade. Mina barn är det inte. De är i tjugoårsåldern. Idag finns för övrigt även icke-religiös konfirmation (eller vad det ska kallas) som föreningen Humanisterna håller i.
Algotezza Postat 6 mars 2014 Postat 6 mars 2014 (redigerat) Unplugged blir deg-gulp.nu baklänges. Så ni vet. Två kaffrar druckna idag så här långt. Smiiijdigt! 🙂 :) 🙂 Redigerat 6 mars 2014 av Algotezza
Recommended Posts