Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Såg detta... Tänkte att lol, det var ju coolt att nån lagt på hårdrockskomp på nån k-pop... Sen började det långsamt gå upp för mig att det faktiskt är på riktigt... 😆

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

ja, det är fan onödigt strul. jag har aldrig (!) blivit av med ett warcraft eller diablo II-konto. och där behövde man inte konfirmera ett jävla skit, kontona var inte blanka, osv. inte heller låste de ens konto när man skrev in rätt lösen.

Slutade med WoW bara för att battelnet var för muppigt för att jag skulle orka hålla på. Och så dödade de ju spelet med DPS mätare och att man var tvungen att ha en viss rotation och en viss spec för att vara bra. Spelet dog helt när det bara började gå ut på att farma.

Spelar lite SWTOR till och från, mest från just nu, någon som är sugen på att testa det? 😉

Annars så kostar ju Red Orchestra 2 bara 100kr att köpa nu... som jag kanske påpekade förut.. en eller två gånger... eller tre.. föprmodligen inte fyra... men kanske fyra gånger med iofs... tror att det bara var en gång... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Haha! Jag har någon form av hattkärlek till dem på riktigt. Min systerson lyssnar mycket på dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag börjar. Vad är j-metal?

J-Metal = Japansk Heavy Metal. J-Pop = Japansk pop. Går att sätta ett KI framför (typ K=Pop) fast då blir det koreansk pop istället.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Japanerna är inte kloka någonstans. 😄

En dubbel på det? 😑

Japanerna är inte kloka någonstans. 😄

En dubbel på det? 😑

😳
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Två koppar kärlek på väg nu.. 🥰 :wub: 🥰

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte komfimerad.

Idag blir väl bara de konfirmerade som åker på något kul läger. På sextiotalet när jag var tonåring blev de flesta konfirmerade. Mina barn är det inte. De är i tjugoårsåldern. Idag finns för övrigt även icke-religiös konfirmation (eller vad det ska kallas) som föreningen Humanisterna håller i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Unplugged blir deg-gulp.nu baklänges. Så ni vet.

Två kaffrar druckna idag så här långt. Smiiijdigt! 🙂 :) 🙂

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...