Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Alltså. Jag pratade med sångaren i mitt band förra veckan och förklarade att jag inte hade lust att spela med dem längre och varför, och han förstod precis och var inte arg eller sur sa han. Igår hade han och andra två i bandet lagt upp en bild på Facebook där de alla visade långfingret för kameran, med texten "Gravöl." Passivaggresivt much? Jag kommenterade och frågade om det inte var svårt att spela världens minsta fiol med bara långfingrar.

Lägg gärna upp bilden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rakade mej inte på två månader. Det såg bara löjligt ut.

Hade skägg på sjuttiotalet för att vara "naturlig". Usel skäggväxt så även mitt skägg såg bara löjligt ut. Dålig skäggväxt betyder att man kommit en bra bit från stenåldersstadiet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Deras automatiska låsning av konton är funktionen jag refererar till. Å nä, det är inte så det är. För att det inte skulle hända behövde jag fixa en app till mobilen så jag kan få speciella koder där när jag ska logga in som jag kan fylla i. Det gick inte se till tydligen att mitt lösenord räckte för att autenticera min identitet.

Hämta appen = Strul be gone. 😛 Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Hämta appen = Strul be gone. 😛

måste ju strula med den varje månad för att konfirmera vilken dator jag använder, och varje gång jag flyttar min dator/byter dator. strul be gone hade varit om lösenord hade tagits på allvar

Link to comment
Dela på andra sajter

måste ju strula med den varje månad för att konfirmera vilken dator jag använder, och varje gång jag flyttar min dator/byter dator. strul be gone hade varit om lösenord hade tagits på allvar

Jag blev konfirmerad 1965. Behövde inte göra om det. Bra va...? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

måste ju strula med den varje månad för att konfirmera vilken dator jag använder, och varje gång jag flyttar min dator/byter dator. strul be gone hade varit om lösenord hade tagits på allvar

Men det strul du snackar om (för WoW i alla fall, men det borde gälla hela battle.net) är att starta appen, läsa 6st siffror som du knappar in direkt efter du har loggat in i spelet.
Link to comment
Dela på andra sajter

Men det strul du snackar om (för WoW i alla fall, men det borde gälla hela battle.net) är att starta appen, läsa 6st siffror som du knappar in direkt efter du har loggat in i spelet.

Alternativet är ju förstås (om det inte fanns kontolåsningar) att du loggar in till ett blankt konto varje gång. Inga karaktärer, inge phat lewt och ingen progress.

ja, det är fan onödigt strul. jag har aldrig (!) blivit av med ett warcraft eller diablo II-konto. och där behövde man inte konfirmera ett jävla skit, kontona var inte blanka, osv. inte heller låste de ens konto när man skrev in rätt lösen.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, det är fan onödigt strul. jag har aldrig (!) blivit av med ett warcraft eller diablo II-konto. och där behövde man inte konfirmera ett jävla skit, kontona var inte blanka, osv. inte heller låste de ens konto när man skrev in rätt lösen.

Nå väl, jag antar vi inte kommer längre än så här.

För mig känns det bara så jäkla bakvänt att gnälla på ett företag som försöker se till att din "investering" är säker istället för att rikta det mot all crap som finns/pågår på nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nå väl, jag antar vi inte kommer längre än så här.

För mig känns det bara så jäkla bakvänt att gnälla på ett företag som försöker se till att din "investering" är säker istället för att rikta det mot all crap som finns/pågår på nätet.

nä, kanske inte. förstår att folk vill ha det här, speciellt seriösa gamers. men de flesta av oss är inte seriösa och behöver verkligen inte detta. att man inte kan välja bort det är vad jag tycker är förargande, då det bevisligen (!) krånglar till det så mycket

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...