Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)

Inne på andra påtåren. Idag blir det admin på förmiddagen, sedan mycket telefon.

Woho, andra PT på raken! Slej är inte vaken.

Såg att du rösta Algo, tack för rösten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
pjocke (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Alltså. Jag pratade med sångaren i mitt band förra veckan och förklarade att jag inte hade lust att spela med dem längre och varför, och han förstod precis och var inte arg eller sur sa han. Igår hade han och andra två i bandet lagt upp en bild på Facebook där de alla visade långfingret för kameran, med texten "Gravöl." Passivaggresivt much? Jag kommenterade och frågade om det inte var svårt att spela världens minsta fiol med bara långfingrar.

Redigerat av pjocke
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Förr dog band i det tysta, idag kan även det uslaste band få uppmärksamhet i socialamedia när det dör. LOL. Därmed inte sagt att ditt gamla band var kass pjocke.

BTQ, är mitt viktindex 0.977 från start 1.0.

Första delmålet är ned till 0,951 så nu rullar jag på med träning och lite försiktigare intag av föda.

Hur går det för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)
Postat (redigerat)

BTQ, är mitt viktindex 0.977 från start 1.0.

Första delmålet är ned till 0,951 så nu rullar jag på med träning och lite försiktigare intag av föda.

Hur går det för dig?

0.943 med start på 1.0. Mitt slutgiltiga mål är 0.875, så jag är snart halvvägs! Vilket känns sjukt overkligt. Det har verkligen gått skitfort nu i början, men jag gissar att jag träffar platån och får steppa upp mitt game ytterligare ganska snart.

Redigerat av pjocke
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Gravöl? Lägger de ner helt då?

Japp. Föga oväntat, imho. Basisten har missat 3 av 4 rep det senaste halvåret och gitarristen plockade hem sin Marshallstack för att han hellre ville ha den hemma. Men det känns lite fånigt att de anser att det är mitt fel att deras band går under, när de inte ens försökt hitta en ny trummis. Men, men. Det blåser nog över med tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vad snackar du om för funktion? 😳

Det är ju så det är? 😕

Deras automatiska låsning av konton är funktionen jag refererar till. Å nä, det är inte så det är. För att det inte skulle hända behövde jag fixa en app till mobilen så jag kan få speciella koder där när jag ska logga in som jag kan fylla i. Det gick inte se till tydligen att mitt lösenord räckte för att autenticera min identitet.

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Det står fortfarande en hel jävla kartong fastlagsbullar i kylen. Jag är jättejättejättesugen, men om jag inte håller mig kan jag inte unna mig det där chipset och den där jordnötsringen jag tänker äta på lördag...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Min sömn tog slut innan jag sovit färdigt i dag, känner jag. 😐

Hoppas att en kopp kärlek kan övertala mig om motsatsen... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det står fortfarande en hel jävla kartong fastlagsbullar i kylen. Jag är jättejättejättesugen, men om jag inte håller mig kan jag inte unna mig det där chipset och den där jordnötsringen jag tänker äta på lördag...

Äh! Ta en bulle,du... 😄

Min sömn tog slut innan jag sovit färdigt i dag, känner jag. 😐

Hoppas att en kopp kärlek kan övertala mig om motsatsen... 🙂

Äh! Ta en kopp, du... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...