Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Vad menar du? Du förutsätter ju saker och ting om folk till höger och vänster, då är det väl inte mer än rättvist att jag får lov att göra samma sak?

Det kan man tycka. Skillnaden är att jag har varit här i drygt fem år, och du i sju Månader.

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Det kan man tycka. Skillnaden är att jag har varit här i drygt fem år, och du i sju Månader.

... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Det kan man tycka. Skillnaden är att jag har varit här i drygt fem år, och du i sju Månader.

Då är det skillnad menar du? Med ålderns rätt eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir nog enklast om vi bara accepterar att den som varit här längst vet bäst.

Fader Neo som är typ gud.

Helgat varde ditt akffe.

Tillkomme din PT.

Ske din vilja, såsom i längsta

så ock på storforat

Vårt dagliga "vagott" giv oss idag,

och förlåt oss våra ninjor

såsom ock vi förlåta varje smiley-overflow,

och insvep oss inte i jansons frestelse

utan fräls oss ifrån ansjovis.

Ty längsta är ditt och off-topic och storforat

i tvåan.

Akffe

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Är man ny AFK eller på webben får man känna sej för, ha tentaklerna ute. Ibland gör man bort sej. That's life.

På Filosofiforum har jag varit med lite längre än här, sen 2006. Mitt andra intresse, filosoferandet. 11683 inlägg där. Och på poeter.se ännu lite längre. Där har jag odlat mitt tredje intresse. skrivandet. Där har jag hittills publicerat 801 texter.

Känner i princip ingen här annat än via slutsatser jag dragit av lästa inlägg. Men det är ju inte hela sanningen... antar jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man ny AFK eller på webben får man känna sej för, ha tentaklerna ute. Ibland gör man bort sej. That's life.

På Filosofiforum har jag varit med lite längre än här, sen 2006. Mitt andra intresse, filosoferandet. 11683 inlägg där. Och på poeter.se ännu lite längre. Där har jag odlat mitt tredje intresse. skrivandet. Där har jag hittills publicerat 801 texter.

Känner i princip ingen här annat än via slutsatser jag dragit av lästa inlägg. Men det är ju inte hela sanningen... antar jag...

Jag odlar mitt intresse på skägg.nu...

I WISH! 😄

Givetvis skämtade jag om hierarkin, längsta ska vara en såndär platt organisation, eller vad det heter. Platt, men lång. Precis som en anorektisk basketspelerska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag odlar mitt intresse på skägg.nu...

I WISH! 😄

Givetvis skämtade jag om hierarkin, längsta ska vara en såndär platt organisation, eller vad det heter. Platt, men lång. Precis som en anorektisk basketspelerska.

Gött! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag odlar mitt intresse på skägg.nu...

I WISH! 😄

Givetvis skämtade jag om hierarkin, längsta ska vara en såndär platt organisation, eller vad det heter. Platt, men lång. Precis som en anorektisk basketspelerska.

Gärna skägglös... men jag håller med!

☺️😑

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag har hållt på och odlat mitt intresse runt startups.

Då var den här videon en bra påminnelse om att man kanske inte skall vara så teoretisk runt hur man startar nya bolag. Startup bingo förekommer.

http://www.youtube.com/watch?v=3J9KhpgYVB0

Nördig postning...

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

först låser de kontot när man loggar in på samma plats som man alltid loggat in med rätt lösen. sen ska man fylla i all sin info, vänta 30 min på att få en återställningslänk, man måste hitta på ett nytt lösen man inte haft tidigare, och nu när detta är klart och man försöker logga in står det vad? "fel lösen"

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...