SadamJR Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Min farsa var tysk i serbien efter kriget. Inget bra. Har väl berättat om det där?
Micke H Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Får man ta ett bolån om man är arbetslös men med fast inkomst? Och vad räknas som fast inkomst? DE e två frågor jag skulle vilja ha svar på idag! ☺️😑 På den första svarar jag mjaenjaekanskekanskeintekanskejavenne, på den andra "ja venne".
Neosus Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 http://amirunningxp.com/ 😳 Dax för mig att förnya sig lite då... 😏
k9 (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Själv är jag en etnisk ryss mitt i livet! PERESTROJKA BALALAJKA! Ryss my ass! 😏 Då skulle du skrika Stalin OOOORRRRAAAAAAAAAA! ☺️ Fick lust att kriga lite Red Orchestra nu ju... 😲 Men sova först! 😐 Eller.... 😕
Neosus Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 På den första svarar jag mjaenjaekanskekanskeintekanskejavenne, på den andra "ja venne". Mmmmkay då vet ja! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Får man ta ett bolån om man är arbetslös men med fast inkomst? Och vad räknas som fast inkomst? DE e två frågor jag skulle vilja ha svar på idag! ☺️😑 1 Hupp 2 svaret är roten ur... Nu fick du två svar. Kanske inte rätt svar men två svar i alla fall...
Zakyath Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Min farsa var tysk i serbien efter kriget. Inget bra. Har väl berättat om det där? japp, lite kort ☺️
SadamJR Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Får man ta ett bolån om man är arbetslös men med fast inkomst? Och vad räknas som fast inkomst? DE e två frågor jag skulle vilja ha svar på idag! ☺️😑 Misstänker att det kan bli svårt. Vad har du för fast inkomst.
Micke H Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Jag fick tydligen en PT. Det känns bra. Jag får en bra, pirrig känsla i vänstra njuren av det.
pjocke (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Vad har du för fast inkomst. Antagligen omotiverat mycket. Rika svin, allihop. Jag fick tydligen en PT. Det känns bra. Jag får en bra, pirrig känsla i vänstra njuren av det. Pirrig Tjänsla?
drloop (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Aha, al Jag fick tydligen en PT. Det känns bra. Jag får en bra, pirrig känsla i vänstra njuren av det. Aha, dricker du mycket alkohol?
Micke H Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Aha, al Aha, dricker du mycket alkohol? Skiter björnen i skogen?
k9 (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 (redigerat) 😑 ..och jag är en chimpans! DE NI!!! ..nej struts menar jag! 😳 Trodde du var en orangutang 😕 http://bubblare.se/movie/djungelboken_vill_ju_va_som_du Redigerat 4 mars 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Skiter björnen i skogen? Tvärtom! Björnen gillar nog skogen... 😛 Åh nej! Nu dök veckans första Pål Meander upp här..... GODNATT!
Micke H Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Tvärtom! Björnen gillar nog skogen... 😛 Inte dom nya storstadsbjörnarna som hellre chillar på caféen tillsammans med lattemorsorna och diskuterar deras roller i samhället.
Neosus Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Misstänker att det kan bli svårt. Vad har du för fast inkomst. Nä det står så på ICA banken! Jag får kolla upp det där!
SadamJR Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Antagligen omotiverat mycket. Rika svin, allihop. Neosus är snarare i en situation som liknar min, tror jag
Neosus Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Neosus är snarare i en situation som liknar min, tror jag Ja, större utsvängningar finns det inte plats för.. 😏 Undrar om man får mer om Sossarna kommer i makten? ..alltså inte "kommer"... alltså! ÄH Ni fattar... 😱😊
SadamJR Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Antagligen omotiverat mycket. Rika svin, allihop. Enligt vem?
Algotezza Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Hemma igen efter en latte och en semla på Ramklints kondis i Lund. Satt fint, sa gubben. 🙂 1
pjocke (oregistrerad) Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 Enligt vem? Vad menar du? Du förutsätter ju saker och ting om folk till höger och vänster, då är det väl inte mer än rättvist att jag får lov att göra samma sak?
Algotezza Postat 4 mars 2014 Postat 4 mars 2014 (redigerat) Man vill inte bara svara. Man vill ha rätt. Lyssnar gör man på musik. Redigerat 4 mars 2014 av Algotezza
Recommended Posts