Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jukka visade sig vara sångare. När jag ollade på honom, jag menar googlade...

PT!

Redigerat av Algotezza
Annons
Postat

Mer om Jukka O - världsrekord i att dricka vodka

k9 (oregistrerad)
Postat

Finland har alltid varit svenskt. På sätt och vis. De har ju en mycket mera västerländsk kultur än många av de forna sovjetstaterna har. Under andra världskriget så deltog ju många, många svenskar som soldater Finland. Svenska staten lånade ju ut en massa pengar till Finland då med. Har för mig att det rörde sig om mer än tre fjärdedelar av Finlands totala budget.

k9 (oregistrerad)
Postat

Finlands största nationalhjälte är ju dessutom Carl Gustaf Mannerheim. Som också blev Finlands första president. Fast han var tydligen mycket dålig på finska.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo det har varit några intressanta akter i talang.

Postat (redigerat)

Gick på samma grundskola som hon Josefine som var med idag. Spelade i samma "skolband" som körde på skolavslutningar och liknande. 😲

Redigerat av Naymari
k9 (oregistrerad)
Postat

Vem var Josefine? 😲

Ja hon var med i programmet men v ad gjorde hon alltså.

k9 (oregistrerad)
Postat
😎 Jag tyckte hon verkade ha talang på riktigt. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kollade på avsnitt tre i dag så jag hängde inte med på vem det var ni pratade om 🙂

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Godmorgon! En kopp kärlek innan jag går och fikar hinner jag nog med. 🥰 :wub: 🥰

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Jobbigt! Nu bokade jag en husvisning med... 🤪

k9 (oregistrerad)
Postat

kanske skulle tagit någon dag när jag sovit på natten... 😏

drloop (oregistrerad)
Postat

Jobbigt! Nu bokade jag en husvisning med... 🤪

?

k9 (oregistrerad)
Postat

Ninjade dig! ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Funny-Motivational-Quotes-21.jpg

😳😛🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad)
Postat

Vilken skön bild! Man ser verkligen klorna på den lilla svarta mördar ninjan... 😱 :ph34r: 😱 :ph34r:

pjocke (oregistrerad)
Postat

Gick på samma grundskola som hon Josefine som var med idag. Spelade i samma "skolband" som körde på skolavslutningar och liknande. 😲

"Jag vill inte gömma mig bakom en mask bara för att norrmän säger på ett speciellt sätt."

Va, har norrbaggarna varit stygga nu igen 🙁((

Postat

Förmiddag i Lund. Soligt väder. Idag är det utvecklingssamtal på löpande band med min mentorsgrupp. Jag berättar hur de ligger till i olika ämnen och dricker kaffe mellan varven. Surhetsgraden ökar. So: alles gut supergut. 😏☺️😉

Postat

Finlands största nationalhjälte är ju dessutom Carl Gustaf Mannerheim. Som också blev Finlands första president. Fast han var tydligen mycket dålig på finska.

Det finns invånare i Finland som inte kan svenska - och tvärtom och vissa som h kan båda språken.

Men det viktigaste: I Finland dricker man mest kaffe i världen per invånare! 🙂 Sverige är tvåa!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.