Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

jo det var en schysst basgång 😑 inte så jätteförtjust i talking heads stil dock. borde nog ta och planka ett par låtar på bas så jag får in spelstilen. basen i låten ovan var från början ett gitarriff. eller ja, basen i det andra partiet iaf.

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Spel och bärbardator är två oförenliga storheter för mig. 🙂 Behåll den gamla bärbara för bärbara saker och köp en redig statinör för musik och gaming.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är ju en hemmaboende, dvs hos föräldrar. de är dessutom skilda så en stationär är tämligen opraktiskt.. varje termin ja inte flyttar hemifrån slipper jag ju dra på mig studielån. annars hade jag aldrig köpt en bärbar. men asus har jävligt bra kylning, och så är det en hybriddisk som jag kan byta till ssd utan att bryta garantin om jag vill, gtx-kort och fyrkärning i7-processor... så även om jag inte kan maxa spel kommer jag att kunna spela medium-high med bra fps framöver 🙂 en kritiserade datorn jag skulle köpa med att den var "för kall" - tycker det säger ganska mycket om hur bra kylningen är 😆 i motsvarande prisklass av acer, msi, thor t ex så är byggkvalité och kylning avsevärt sämre, men de är också lite billigare/prestanda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips på enkel laptop? Jag ska inte ha den till inspelning eller spel, bara den går att skriva på är jag nöjd. iMac hatar jag som pesten jag kan inte göra ett enda skit med den. När jag ska skriva ut ett båtklubbsprotokoll (är sekreterare) får jag varje gång på nytt ladda hem Open Office. Nästa gång jag ska skriva existerar inte programmet längre. Varken jag eller frun hittar det, det är bara att sätta ogång o ladda hem det igen. Vilka jävla idiotgrejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips på enkel laptop? Jag ska inte ha den till inspelning eller spel, bara den går att skriva på är jag nöjd. iMac hatar jag som pesten jag kan inte göra ett enda skit med den. När jag ska skriva ut ett båtklubbsprotokoll (är sekreterare) får jag varje gång på nytt ladda hem Open Office. Nästa gång jag ska skriva existerar inte programmet längre. Varken jag eller frun hittar det, det är bara att sätta ogång o ladda hem det igen. Vilka jävla idiotgrejer.

jag har ingen koll på den typen av laptops. kolla de billigare bland några elektronikkedjor och sök på datormodellen + review på youtube/google så kommer du kunna göra ett bra köp

Nu har jag hittat hela The making of aja. Om inte det här duger är det nåt fel på er.

http://www.youtube.com/watch?v=9QA9ydTb_bM

mina favoriter med dem är do it again, reeling in the years och rikki don't lose that number.. kan dock testa att lyssna på albumet aja innan jag avfärdar den där ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Tips på enkel laptop? Jag ska inte ha den till inspelning eller spel, bara den går att skriva på är jag nöjd. iMac hatar jag som pesten jag kan inte göra ett enda skit med den. När jag ska skriva ut ett båtklubbsprotokoll (är sekreterare) får jag varje gång på nytt ladda hem Open Office. Nästa gång jag ska skriva existerar inte programmet längre. Varken jag eller frun hittar det, det är bara att sätta ogång o ladda hem det igen. Vilka jävla idiotgrejer.

Provat att använda spotlight och börja söka efter open office där?

Link to comment
Dela på andra sajter

mina favoriter med dem är do it again, reeling in the years och rikki don't lose that number.. kan dock testa att lyssna på albumet aja innan jag avfärdar den där ☺️

Det är deras tidiga popplattor. Med tiden blir det mer jazz och blues.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här hittar du Spotlight Nilsson.

http://support.apple.com/kb/ht2531

Är det där nåt som finns i Mac? Man kan mycket enkelt hitta det? Inte jag. Försökte söka på "spotligth", inte en reaktion? Ingenting i Finder. Ingenting i Mission control… Omöjligt att söka på nånting nånstans. För mig är det obegripligt vad nån kan ha en Mac till annat än att kolla Facebook med. De flesta använder väl aldrig sin dator till nåt annat heller.

I en pc hittar man allt på en sekund. I Mac är allt värdelöst om man inte växt upp i 20 år med enbart Mac.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...