Zakyath Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Aa va. Men det skildes tyvärr från inlägget jag avsåg svara på.
SadamJR Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Men inte till fidden, memphis och micke, Pjocke är nog oxå rik.
Zakyath Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 du får flytta till indonesien, sadam. ett ciggpaket kostar 2 kr där. då kommer du också vara rik.
SadamJR Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 du får flytta till indonesien, sadam. ett ciggpaket kostar 2 kr där. då kommer du också vara rik. Jag röker inte. Det som stör mej är att en och annan stilar med sin rikedom.
Fidden Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Men inte till fidden, memphis och micke, Pjocke är nog oxå rik. koncentrera dig på mello nu.
SadamJR Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 tror du jag är lycklig? Du är nog lyckligare än jag. Skicka 5 000 i månaden så får vi se.
Fidden Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 ska du hålla på såhär varje kväll får jag hitta ett nytt tidsfördriv...
Micke H Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Menar du annorlunda? Nej då, det är fullständigt rimligt att få utbrott på folk för att dom tjänar pengar. Och få utbrott på folk som INTE tjänar pengar som försöker svara på ett lugnt och sansat sätt. Jag tror att vi alla i Längsta känner att ditt beteende igår kväll var fullständigt berättigat. Vi är rika svin som inte förtjänar att leva och än mindre att skriva här i Längsta. ska du hålla på såhär varje kväll får jag hitta ett nytt tidsfördriv... Håller med. 2
SadamJR Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 ska du hålla på såhär varje kväll får jag hitta ett nytt tidsfördriv... Menar du mej? Det är väl glädjande att din utbildning betalat sej, eller hur? Det är ju olyckligt att du inte tyx trivas på jobbet dock. Om du tycker att du tjänar för mycket kan du ju sätta in ett par tusen på mitt konto.
SadamJR Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Nej då, det är fullständigt rimligt att få utbrott på folk för att dom tjänar pengar. Och få utbrott på folk som INTE tjänar pengar som försöker svara på ett lugnt och sansat sätt. Jag tror att vi alla i Längsta känner att ditt beteende igår kväll var fullständigt berättigat. Vi är rika svin som inte förtjänar att leva och än mindre att skriva här i Längsta. Håller med. Jag är skitförbannad, Är det tack och hej nu då?
Fidden Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 utökade blockeringslistan. säg till när det lugnat ner sig.
SadamJR Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 utökade blockeringslistan. säg till när det lugnat ner sig. Om det är med mej kan du fimpa kruska och kvark.
SadamJR Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Herrregud, ninjaattack i kina 😱 Om det inte är det kan du hålla fast vid det, och skicka ett par tusen.
Fidden Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 på tal om knivar så vann tydligen the knife nordic music prize... undrar vad det är för pris, deras skiva var ju lite sådär halvbra jämfört med deras tidigare mästerverk. Exempelvis denna liveversionen. Herregud vad bra det är. http://www.youtube.com/watch?v=-ywQW_4UaI4
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Kul när det är mera snö inne än ute. Frågan är bara vad jag ska torka röven med nu. Snön här här inne består av sönderrivet toapapper nämligen. .. 🙁 Men hunden/hundarna verkar ha haft kul iofs 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Aa va. Men det skildes tyvärr från inlägget jag avsåg svara på. Jo men en PT smakar väl nästan lika gott som en kopp kärlek? ☺️
drloop (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Postat 1 mars 2014 Knäckemacka med rå lök! 🥰 :wub: 🥰 .???? Njae.
Recommended Posts