Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Menar du annorlunda?

Nej då, det är fullständigt rimligt att få utbrott på folk för att dom tjänar pengar. Och få utbrott på folk som INTE tjänar pengar som försöker svara på ett lugnt och sansat sätt.

Jag tror att vi alla i Längsta känner att ditt beteende igår kväll var fullständigt berättigat. Vi är rika svin som inte förtjänar att leva och än mindre att skriva här i Längsta.

ska du hålla på såhär varje kväll får jag hitta ett nytt tidsfördriv...

Håller med.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

ska du hålla på såhär varje kväll får jag hitta ett nytt tidsfördriv...

Menar du mej? Det är väl glädjande att din utbildning betalat sej, eller hur? Det är ju olyckligt att du inte tyx trivas på jobbet dock. Om du tycker att du tjänar för mycket kan du ju sätta in ett par tusen på mitt konto.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då, det är fullständigt rimligt att få utbrott på folk för att dom tjänar pengar. Och få utbrott på folk som INTE tjänar pengar som försöker svara på ett lugnt och sansat sätt.

Jag tror att vi alla i Längsta känner att ditt beteende igår kväll var fullständigt berättigat. Vi är rika svin som inte förtjänar att leva och än mindre att skriva här i Längsta.

Håller med.

Jag är skitförbannad, Är det tack och hej nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kul när det är mera snö inne än ute. Frågan är bara vad jag ska torka röven med nu. Snön här här inne består av sönderrivet toapapper nämligen. .. 🙁

Men hunden/hundarna verkar ha haft kul iofs 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Aa va. Men det skildes tyvärr från inlägget jag avsåg svara på.

Jo men en PT smakar väl nästan lika gott som en kopp kärlek? ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...