Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

jag är väl nåt decennium äldre än både micke och memphis, och jag tror jag tjänar mindre än dem båda, om det nu spelar nån roll...

men efter jag lämnade svenska kyrkan är jag bara nån hundring från att plocka ut 20k, så det var ganska bra gissat ändå.

Jag får bara lön i biocheckar, räknas det?

Men då kan ni ju sätta av ett pat tusenlappar i månaden, eller hur?

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Har du råd med det?

Handlar smart. Och fixar lagom portioner av maten jag lagar. Köper ofta sådant som är nedsatt för att det är kort datum. Köper mycket när det är billigt och så vidare. Har lägre temperatur i kylen för att de färskvaror som inte får frysas ska hålla sig längre i kylen istället. Röker inte, och har bara el, värme, försäkringar och internet som fasta avgifter.

Jag får bara lön i biocheckar, räknas det?

😳
k9 (oregistrerad)
Postat

Ja man öppnar ju förpackningen och tar ut en rulle i taget. För att sedan riva loss den volym av papper man bedömer vara läm lämplig för ändamålet. 😑

Postat

Handlar smart. Och fixar lagom portioner av maten jag lagar. Köper ofta sådant som är nedsatt för att det är kort datum. Köper mycket när det är billigt och så vidare. Har lägre temperatur i kylen för att de färskvaror som inte får frysas ska hålla sig längre i kylen istället. Röker inte, och har bara el, värme, försäkringar och internet som fasta avgifter.

Jag förstår. Då är du ändå spekulant på ett nytt hus. Fidden, memphis och micke är lyxlirare.

Postat

Ja man öppnar ju förpackningen och tar ut en rulle i taget. För att sedan riva loss den volym av papper man bedömer vara läm lämplig för ändamålet. 😑

Jahaaa, men det är ju så jag gör... med rullen med tusenlappar.

Postat

Jag förstår. Då är du ändå spekulant på ett nytt hus. Fidden, memphis och micke är lyxlirare.

Jo du har sagt det tre gånger i rad nu, vart vill du komma, egentligen?

Är det inte ansett mer lyx att ha möjlighet att köpa ett hus? Det som, åtminstone jag, är långt ifrån att kunna göra.

Postat

jag jag är rätt fet nu. har för många kakor för systemet, så nu står det 1.63e+21

Sedär memphis, du är inte ensam...

Postat

tänkte på min omedvetna upprepning alltså.

Gör dej inte dummare än vad du är.

Du menar alltså att det är möjligt?

Postat

Jo du har sagt det tre gånger i rad nu, vart vill du komma, egentligen?

Är det inte ansett mer lyx att ha möjlighet att köpa ett hus? Det som, åtminstone jag, är långt ifrån att kunna göra.

Jag vill komma till att du är en lyxlirare. Du är 25 och du du plockar ut 25 plus i månaden, medan många av oss här drar oss fram på småpengar.

k9 (oregistrerad)
Postat

:rolleyes:

😛 Trodde inte att någon skulle lägga märke till den lustigheten. ☺️ .
k9 (oregistrerad)
Postat

När kan jag komma? 😱

Hur låg tid tar det för dig att åka hit? ☺️
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.